Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af website

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har domæne kan jeg evt, lave en standard installation af Oscommerce Ganske Gratis.  

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har intet domæne endnu, jeg mangler lige lidt info om hvad det helt præcist jeg har brug for når jeg starter hjemmeside

Jeg vil meget gerne igang, men håbede på at folk her på amino lige kunne hjælpe mig med hvad jeg helt sikkert får brug for. (server, grafikkere, koder? osv.)

Tak for dit tilbud :), men jeg ved slet ikke hvad Oscommerce er?

 

Venlig hilsen

Jonas  

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa

http://www.moskjaer.dk/produkter/webshop/

 

Oscommerce er en Webshop, du ville sikkert for brug for nogle grafiker og koder, og selvfølig en stabil server. 

 

M.v.h Arlo123 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvisningen.

Hvis der skulle være spørgsmål eller andet, så hiv endelig fat i mig på mail, PM eller MSN.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

 Hvis du har behov for en webshop vil jeg mene at følgende er minimumskravende :

1) domæne. Årlig afgift ca. 100 kroner første år, derefter ca. 60 kroner de efterfølgende år, når vi snakker dk. domæne

2) webhotel hvor shoppen kan ligge. Koster fra ca. 20 kroner og op pr. måned.

3) selve shoppen. For det meste gratis, da de fleste bruger OS Commerce som er et gratis produkt. Design (koster penge til en grafiker).

4) betalingsgateway. Det sted hvor man ordner selve betalingen når man er færdig med at handle.

Et realistisk budget mener jeg er ca. 10.000 kr. inkl. moms for at få sat selve shoppen op, skal du også have hjælp/undervisning til at komme igang eller skal dem der laver webshoppen for dig gøre dette, skal du på regne en højere pris.

Mere info ? Kig forbi :

http://www.easywebhost.dk/

Der kan du finde nogle informationer og måske også det du søger ?

Husk altid at kigge dig omkring hos en del firmaer og tag ikke bare fordi en anbefaler en udbyder denne, men forhør dig om flere forskellige.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mogens!

 

Mange tak for dit svar, det har klart været det bedste indtil nu, da du stiller de kritere op som jeg har brug for. Det skaber et overblik og jeg ved efterhånden hvad jeg mangler og ikke mangler.

Jeg får ikke brug for en webshop, og mit website bliver et sted hvor man kan søge. Ved du hvad det kræver for at lave sådan en hjemmeside?

 

Mange tak til alle for jeres henvendelser

Venligt

Jonas :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

 

Du søger et website der har en database tilknyttet, da det er i denne man søger i. Jeg ville klart anbefale dig et cms system (du logger på, og laver indholdet som var det i word), da det er nemt at komme igang med, og koster ikke alverden. (gode løsninger koster måske 5000 kr) Søg på cms, og du vil se der findes rigtig mange udbydere. Jeg bruger Netfabrik.dk, (ikke til min shop dog), og de er ganske gode.

Køber du et cms i byen, så skal du dog være opmærksom på at de tager et månedligt gebyr, men 1-200 kr om måneden kan man jo godt overleve :) 

Har du ikke de vilde grafiske krav, så kan du måske få et okay skabelon-design gratis fra din cms-leverandør.

 

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

 Måske, da du i dit svar afgrænser det som du har behov for.

Jeg har tidligere arbejdet med kunder hvor det primært var et open source cm, som de skulle have sat op.

Fordelen ved Open Source er at det koster lidt at få lavet siden. Når den så er oppe og køre skal man i realiteten kun tænke på udgiften til domæne og hosting og denne bør med dine krav kunne ligge indenfor en prlig udgift på 500 kroner om året.

Jeg er dig gerne behjælpelig.

Men ellers kan du kontakte mig via mit firmas hjemmeside :

http://www.easywebhost.dk/

Der er en kontaktformular i venstre side du kan benytte

På Forhånd tak

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jonas

 

Omkring CMS kan jeg stærkt anbefale Skandiaweb A/S super løsning.

 

link : www.skandiaweb.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

 Jeg kan via mine indiske samarbejdspartnere udviklere og programmere hjemmesiden for dig til et fastlagt budget. Fordelen ved at outsource udviklingen til Indien er at du har lige så kvalificeret arbejdskraft som du finder andre steder - men blot to en brøkdel af prisen.

 Har dette interesse?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)