Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TØJLEVERANDØR SØGES

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen! Jeg vil gerne starte en tøj butik i århus by, men mangler leverandør? hvor skal jeg søge og starte hen? Jeg vil sige tusind tak på forhånd. MVH
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har  cap, pige-, dame-, dreng-, herre- tøj fra østen. kontakt mig for mere info.  venlig hilsen . YK   tel 60691621

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon. har du en hjemmeside eller noget? jeg skal til at starte fra nul.søger butiks lokal lige nu
Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej! Hvilken slags tøj butik er det, eller rettere hvilket slags tøj søger du(mænd, kvinder, børn, lavpris/standard/eksklusiv)? Jeg har flere leverandører der muligvis kunne have interesse, dog primært indenfor herretøj (eksklusivt). Ønsker dig en Godaften:) Mvh Simon
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din målgruppe ? Synes måske også det er tankevækkende, at du for 1 dag siden ønskede at starte en tæppeforretning op.

De to forretninger har meget svært ved at køre sammen.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan det godt være jeg er for hurtigt ude, men er det dametøj? herretøj? mm.. Virker lidt useriøst at du ikke beskriver det koncept som du ønsker i din butik.

Hvis det er mig der har taget fejl og du mener dette, kan jeg være behjælpelig med en agent som har 25 års erfaring i branchen og som har taget 4 nye mærker til Danmark, super spændende produkter med et kæmpe pontentiale.

 Giv et ring hvis det har interesse.

 29862900

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle sammen! Det er herre og dametøj, og ja helst eksklusivt. Målgruppen er fra teenage til 30- 40 årige.

 

Og Simon, jeg vil meget gerne snakke med dig. Lyder faktisk kanon med de ting du nævner. Du kan ringe 22800016

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Taxaspot!

Kan sagtens føle dig i det du skriver. men det er noget seriøst. Jeg er bare ny begynder, og skal til at starte fra nul. Derfor har jeg en del jeg skal have hjælp til. Jeg søger lokaler i århus by, og det er næsten blevet til en fuldtidsjob. 

Jeg sætter virkelig meget pris på jeres hjælp:) Tusind tak

 

venlig hilsen 

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg synes du skulle sætte dig ned og lave en grundig beskrivelse af hvad det egentlig er du gerne vil.... der er MANGE MANGE mærker derude flere end du regner med.

 

Derfor synes jeg  du skal lave en plan for hva det er du gerne vil udtrykke hva din profil skal være så kan du nemmere gå efter bestemte leverandører.

om et par måneder er der messe i kbh igen det er et godt sted at starte der er MANGE mærker du kan komme ind og snakke med. Det er primært i Bella og Øksen hallen du skal starte.

 

Her er deres HP:  http://www.cphvision.dk/    ved ik om den er opdateret med info om den kommende messe men du kan da lure:)

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tusind tak for rådet:) det vil jeg gøre..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)