Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartning af virksomhed!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er ..

Jeg er en 17 årig dreng fra Aalborg, som skal starte på HHX efter ferien. Jeg har altid gået med en drøm inden i mig, om at starte min egen virksomhed og tjene nogle gode penge på det. Har snakket sammen med 2 kammerater som også er meget interesseret inden for opstartning af egen virksomhed. Vi har snakket lidt frem og tilbage om hvad vi kunne tænke os at beskæftige os med. Vi har snakket meget om at starte en webshop op, der solgte Konsoller (Xbox 360, PS3, osv), Konsol spil osv. Men efter nogle søgninger på google synes jeg egentlig der er ret mange af den slags webshop's, så spørgsmålet er hvor stor chancen er for at vi kan få et gennembrud inden for den branche. Vi søger derfor lidt hjælp, om hvad jeres mening er med vores lille ide og vi vil også gerne have noget hjælp til at komme i gang.

På nuværende tidspunkt har vi intet erfaring med at starte egen virksomhed op, så derfor vil vi gerne vide fra nogle erfarne hvad man skal gøre inden man går igang med det hele osv.. Vi har selvfølgelig aller først fundet ud af hvilket produkt vi kunne tænke os at sælge, og som skrevet tidligere i indlægget er vi kommet frem til Konsol/PC branchen. Men nu er vi lidt på bar bund, hvad skal vi gøre nu? Vi skal vel ha lavet en plan over det hele osv?

Håber vi hører fra nogle af jer :)

Ps. Er ikke sikker, men mener man skal være 18 for at registere sig et CVR nummer og skal lige siges det ene af os er over 18 :)

 Mvh
Jonas Frederiksen og de to kammerater.

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas, og velkommen til.. Big Smile

I skal være meget velkommen til at smide mig en mail omkring jeres idéer..osv. og så skal jeg nok give jer nogle gode råd omkring branchen, samt omkring e-handel generalt.

Jeg har meget erfaring indenfor netop spil/konsol branchen, så kan helt sikkert hjælpe jer godt på vej.. Smile har bl.a. også god kontakt til grossisterne, så der kan jeg også ligge et godt ord ind.

Men det er klart - der ligger en del ting i det, som man skal have styr på først.. og ja, det er en rimelig hård genre i har valgt at kigge på, men hvis man finder den rigtige ide, samt man tager det 100% seriøst, jamen, så skal det da prøves af...

Men som sagt, i er meget velkommen til at sende mig en mail, og så skal jeg nok guide jer igennem junglen. Stick out tongue

I må have en fortsat rigtig god aften..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin.

Tak for svaret ang opstartining af virksomhed.
Vi kunne godt tænke os at få noget mere viden inden for e-handel. Og om hvilke omkostninger, der ligger i det?
Vores idé er at vores produkter skal ligge i nogenlunde samme prisklasse som på coolshop.dk.

Det vil selvfølgelig kræve en top professionel hjemmeside, hvilket vi håber du måske kunne hjælpe os med.

Forsat god dag. :)

På forhånd tak!

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas og de to kammerater.. Smile

Det var så lidt du..

Send mig en mail på mb@mbc-design.dk og så skal jeg nok hjælpe jer igennem det hele...

Ser frem til at høre fra jer..

Fortsat rigtig god dag til jer.. Big Smile

 

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)