Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver selvstændig konsulentvirksomhed og har brug for at få oprettet en professionelt udseende hjemmeside. Jeg har drevet min virksomhed i halvandet år snart og har godt gang i virksomheden. Men jeg har alligevel brug for at have et site, som kan synliggøre min virksomhed.

Siden skal sættes op i et open source CMS, som jeg selv kan installere på min egen server (dvs. gerne joomla eller lign.) og selv vedligeholde indholdet af. Der skal designes en template, således jeg selv kan fylde indhold på siderne og bestemme antallet og placeringen af (under)siderne. Jeg vil dog gerne have et udgangspunkt at arbejde videre fra. Det er et must, at jeg kan have flere sprogversioner af sitet; og det skal være intuitivt at oprette flere sprog. Der skal vælges farver, font og menudesign og det skal frem for alt fremstå professionelt (altså ikke noget med smart grafik og pangfarver).

Hvis du samtidig kan designe et visitkort og evt. brevpapirskabelon, således det hænger sammen, må dette gerne indgå i tilbuddet.

Kontakt mig, hvis det har interesse, og lad mig høre nærmere, hvad du kan gøre. Jeg vil meget gerne se eksempler på, hvad du ellers har lavet - så send links med til sider, du har lavet, som kunne matche det, jeg ønsker. Jeg er parat til at betale den rette pris for det rette produkt.

Mvh.
Frank Schow

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Din virksomhed får unikt design, godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans og et godt netværk.

Send venligst din mail - så sender vi et tilbud...

MVH
Ann

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

¨Hej Frank

 Har læst dit indlæg og kan tilbyde at hjælpe dig.

Driver selv et design og kommunikationsbureau, hvor vi har stor erfaring i at lave såvel websites som logoer og tilhørende brevlinier.

Vi arbejder med et meget brugervenligt cms-system, der er let at opdatere og udvide, når du har behov for det. Sprogversionering og googleoptimering er selvsagt også muligt.

Prisen er afhængig af flere ting, og jeg ville være ked af at give dig en pris, der ikke holder. Derfor er det mest optimalt, hvis du kunne maile mig dit telefonnummer, så skal jeg nok kontakte dig. Du er også velkommen til at se referencer og cases på vores hjemmeside, www.mediaboost.dk Her kan du også finde vores telefonnummer og min direkte mail 

bedste hilsner

 Lene Brøndum

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Vi kommer også gerne med et tilbud på udvikling af hjemmeside. Det kræver dog at vi snakker lidt nærmere omkring jeres ønsker og mulighederne. Så hvis du vil sende mig en mail med dine kontaktoplysninger, kan jeg opsætte et tilbud til dig.

 Jeg kan fortælle dig at det CMS system vi benytter hedder Umbraco, og er et af de mest brugervenlige systemer man kunne ønske sig. Vi har oprettet en online demo, hvor du kan afprøve systemet. Send mig gerne en mail, så vil jeg sende dig login oplysninger til systemet.

For en god ordens skyld har jeg lige vedhæftet de 2 seneste webdesigns vi har lavet for vores kunder. Du kan se flere referencer på vores hjemmeside.

Tryk på billederne for at se dem i stor udgave.

        

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank.

Jeg kan tilbyde flotte hjemmesider til billige priser i det bedste open source CMS, hvor alt er muligt. Alt fra webbutik tilføjelse til forum OSV. over 3000 Addons. 

Og jeg har priser som slår alle herinde på Amino.

Se mere på www,granholm.dk hvor også du kan læse mere om hjemmesiderne og designs.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny....

Som Frank skriver er prisen ikke afgørende. Og hvordan ved du om det CMS du bruger er bedre end de CMS som andre bruger ? Nogle gange kan man sidde med en masse ideer, medens kunden sidder med nogle helt andre ideer til hvordan det skal laves.

For mig at se er det ikke dette som er afgørende :

1) prisen

2) Hvor mange dimser et CMS kan udvides med

Ofte er det et spørgsmål om at følge og forstå hvad kunden vil have og kan man det med den menneskelige intuition, er jeg sikker på man får en langt mere tilfreds kunde end hvis man indenfor smalle økonomiske rammer, lover kunden guld og grønne skove, som ikke holder i længden.

Frank jeg ville godt anbefale dig noget her og har en kollega, herinde der tidligere har arbejdet med postnuke, som er knaldhamrende dygtig, men det er altså også andre priser end Granholms discount, som det åbenbart må være når det sælges som sådan, citat "...Og jeg har priser som slår alle herinde på Amino."

Frank husk en ting, undgå dem som bare går efter at levere det billigst mulige produkt, det betaler sig oftest ikke i længden.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Johnny....

Som Frank skriver er prisen ikke afgørende. Og hvordan ved du om det CMS du bruger er bedre end de CMS som andre bruger ? Nogle gange kan man sidde med en masse ideer, medens kunden sidder med nogle helt andre ideer til hvordan det skal laves.

For mig at se er det ikke dette som er afgørende :

1) prisen

2) Hvor mange dimser et CMS kan udvides med

Ofte er det et spørgsmål om at følge og forstå hvad kunden vil have og kan man det med den menneskelige intuition, er jeg sikker på man får en langt mere tilfreds kunde end hvis man indenfor smalle økonomiske rammer, lover kunden guld og grønne skove, som ikke holder i længden.

 

 Så det jo godt jeg har det hele Smile

Den kan jo også vendes om jo !!!

Har ikke haft en kunde endnu som har været utilfres ! Alle får hvad de vil have

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sikken noget gøgl han sælger ....

--- Roland Vogt [Altid klar på noget freelancearbejde] Mediegrafiker

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej...

 Lad os nu ikke falde til niveauet, hvor vi kun kan snakke dårligt om hr. granholm. Manden sælger et billigt produkt, og det er der mange kunder til. Forskellen mellemham og mange af os andre herinde, er det kundesegment, man prøver at ramme. Granholm har ramt et sted, hvor mange af os andre ikke kan være med. Han leverer et produkt til en billig penge, og man får hvad man der til, kan regne med. Så hvis det er det man forventer, og det man vil betale for. Så vil det være forkert, at købe andet, og det vil ikke mindst være forkert, at sælge personen andet. Der er bare nogen, der ønsker mere end det granholm tilbyder, så bliver de nok skuffet, og skifter. Jeg er kun oprigtig glad for, at der ikke er nogen utilfredse kunder, for det betyder at alle, der har valgt en granholm løsning, har valgt rigtig. Så keep up the good work granholm, du har fundet din egen niche(kundesegment). Men husk at være ærlig om, hvad dine løsninger kan og ikke kan. Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men jeg ved bare at Joomla, ikke kan tilpasses som et eget udviklet godt CMS kan. Men Det har MANGE andre fordele.

 Forsat god aften...

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla kan alt - det er bare et spørgsmål om færdighederne hos programmøren.

Fordelen er dog ofte at der allerede findes udvidelser som kan lige præcis det som kunden har behov for og derfor kan man typisk spare opimod 75% af udviklingsomkostningerne.

Jeg byder gerne ind på opgaven, men for at give et fyldestgørende tilbud så kræver det en del flere informationer omkring behov og funktionalitet på hjemmesiden.

Du skal være velkommen til at sende en mail til email@redweb.dk - referencer kan du se her

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)