Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMINO.dk til DHL-stafet - 5/9-2008

Side 11 ud af 11 (106 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja dejligt event. Man føler næsten at amino var som en stor virksomhed, med et event som dette. Og tak til Kristian for at arranger eventet

DHL stafet for Amino næste år er blot naturligt, men spørgsmålet er om der ikke bør være nogle events, som dette inden der er gået 364 dage? Jeg er stadig lidt ny på Amino, men jeg går udfra at en julefrokost er en selvfølge:-) Er der andre ideer til socialt samværd i 2008?

Dejligt at se jer alle. Beklager min upassende opførelse i tidsrummer 23-05 :-) (Not)

Mvh Anders

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Også en tak herfra til alle. Fantastisk arrangement, særlig tak til Kristian for at lade planlægningen.
Jeg deltager selvfølgelig også næste år og vil prøve at komme i bedre form inden.

Anders Andersen:
Beklager min upassende opførelse i tidsrummer 23-05 :-) (Not)

Hvad skete der i det tidsrum, jeg husker intet. Var dog frygtelig træt og smådårlig da jeg blev vækket dagen efter alt for tidligt, men det kunne jo være på grund af alt den friske luft jeg fik under løbeturen.

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:

Jonathan Sand:
2089              01:49:27            83     Smile


Jeg husker tydeligt holdene og hvilket jeg var på! Flot løbet :D

Netop kommet hjem efter en hård nat i byen med de andre Amino-DHL-Super-Løbere og med ekstremt ømme lægge...!

Tak for en god dag og godt humør!

'2089' står også stadig stolt tatoveret over de to opofrende gnallinger, jeg før i fredags kendte som mine lunger.

Forza Amino, de fremmødte, initiativtageren og ham der på fjerlette fjed dansesprang sig nøgen igennem de fem kilometers folkefest med et vildt spruttende romerlys hævet over sin storladne krop. Et imponerende syn!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak for sidst her fra - Også specielt tak til den lettere overvægtige, ret behårde nøgne mand med romerlys - Som dog ikke var fra Amino.

Begge mine sofaer var besat af trætte aminoer om natten, en helt anden var så træt at han faldt i søvn på et diskotek. De fleste havde et eller flere stykker af mit tøj på - en enkel i en elegant polotrøje fra YoungInc, ingen gik i bad før byturen, men en enkel med farligt meget voks i håret.

Det må da lokke folk til det næste år?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er jeg tilsyneladende gået glip af en nøgen mand??? Billeder, for pokker da - billeder! Surprise

~
Anja

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en super aften og nat - det var hyggeligt så længe hukommelsen varede.

Der burde være landet en faktura hos de enkelte, så hvis nogle ikke har fået én må de meget gerne lige skrive til mig på ks@cygnet.dk

Billeder? Det får du lige i morgen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 11 ud af 11 (106 indlæg)