Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har for 3 uger siden åbnet en shop med tøj til unge kvinder fra egen import. Jeg har ingen kendte mærkevarer, men lækkert og anderledes tøj til fornuftige priser, så alle kan være med. Men uden at kunne skilte med nogle seriøse brands, har jeg brug for at profilere mig på kvaliteten af min shop. Som den er nu, er der ikke noget avanceret. Vi har selv kastet os ud i at eksperimentere med et gratis Joomla med Virtuemart-komponenten installeret af den simple grund at vi tænkte vi kunne spare lidt på shoppen og dermed bruge lidt mere på markedsføring. Det har jeg bare indset ikke er den rigtige plan.  Jeg har i forvejen en shop hvorfra jeg sælger tøj til unge kvinder. Shoppen har jeg selv (og min hjælpsomme mand) bygget op i et Joomla cms med Virtuemart komponenten koblet på. Egentlig er jeg tilfreds med brugervenligheden, både frontend og backend og mange gode funktioner, men jeg synes også der er en del, der halter teknisk og på sigt, siger flere af denne løsning ikke er holdbar. Den mangler desuden noget hjælp på designfronten, for at komme til at se rigtig lækker ud. Logoet vil jeg meget gerne beholde, ellers er jeg rimelig åben.  Det største problem består dog i at jeg eller min mand ikke har nogen baggrund for at rette i koder, installere diverse, rette fejl, osv. Det vi har lavet indtil videre har vi brugt utroligt lang tid på, fordi vi har skullet opfinde den dybe tallerken hver gang eller lede længe for at finde en anden, der har gjort det samme før os og har gidet at skrive om det på nettet. Så opsummeret har vi bare lagt alt for mange timer i shoppen og det at vi ikke ved særligt meget om det tekniske bag og ikke har et support-team i baghånden gør os utroligt sårbare. Så jeg er på udkig efter et nyt system og har erkendt at jeg gerne vil betale lidt for at nogen med de rette kompetencer har lavet alt forarbejdet. Men jeg ved slet ikke hvor vi ligger henne prismæssigt. Men det ved du selvfølgelig heller ikke før du ved lidt om hvad jeg kunne tænke mig. Så prøver at liste nogle funktioner op: - Lækre, store billeder i kategorierne og på selve produktsiden
- Nyhedsbrev
- Produktvarianter
- Lagerstatus
- Indkøbskurven gemmes
- Køb uden login
- Billede af varen i kurven
- Fragtomkostninger vises i indkøbskurven
- Rabatkuponer
- Mest solgte
- Andre købte/Relaterede varer
- Lagerstyring
- Tilbudspriser
- Statistik
- Evt. internationalt med håndtering af moms, men ikke pt. et krav, da det ikke tilbydes nu. - Evt. inkl. hosting


Så vidt jeg ved er de fleste ting standard, men det kræver jo tid og kendskab at sætte systemet op og få det til at virke. Jeg har sikkert glemt noget, men hvis du kan lave et tilbud ud fra dette? Bare for at vide om vi snakker 2.000,- eller 20.000,- Jeg har en indløsningsaftale med PBS og bruger ePay som gateway til 99,- i måneden for danske kort og det er helt fint. Men har du andre forslag er jeg åben for ideer eller en super pris på internationale kort er jeg meget interesseret. Kig gerne forbi min shop på www.pernill.dk/shop


Jeg glæder mig meget til at høre fra dig.

 

 

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager de manglende mellemrum. Har kopieret teksten over fra et Notepad-dokument, men den har åbenbart drillet formatteringerne en del. Håber nogen har tålmodighed til at læse denne lange smøre, for  jegkan af en eller anden grund ikke gemme mellemrummene når jeg prøver at redigere.

 Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Pernille

Prøv evt. at tage fat i Martin fra MBC-Design info@mbc-design.dk dem har vi brugt i over et år nu, og vi er fuldt ud tilfredse.

Han er super dygtig! Priserne er gode, og deres support kan man næsten ikke leve uden Big Smile

Så vil varmt anbefale dig at prøve og forhøre dig hos dem.

Held og lykke med det hele

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Har lige fået tilbuddet på mail fra ham, da jeg kun har hørt godt om ham. Men jeg ville gerne lige høre fra et par stykker andre inden jeg beslutter mig. Men din anbefaling er helt sikkert taget med i overvejelserne. Smile

God weekend.

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Vi har lavet en masse webshop's og heriblandt en del indenfor tøjbranchen/modetøjsbutikker.

Vi er certificeret DanDomain designpartner og er eksperter i at lave unikt og smart design til deres webshop system.

Hvis du er interesseret i at få lavet din webshop i DanDomain's system, er du meget velkommen til at sende os en e-mail på: info@userfriendly.dk og vi vil sende dig vores bedste sommerpriser samt et udpluk af vores referencer:-)

Vi håber at høre fra dig.

Mvh.

www.userfriendly.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 2500kr x moms - Lige deromkring Smile

Se mere på www.granholm.dk dog kan jeg først gå i gang om en uge 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi vil kunne levere en sådan shop til jer for i omegnen af 15-20.000kr eksl. moms. Der til skal så påregnes i omegnen af 3.500kr til hosting, betalingsgateway (wannafind) og pbs.

I kan se mere om selv shopsystemet her. Ud over systemet skal der tillægges nyhedsbrevssystem, design af nyhedsbreve og forskellige småting.

 Mvh Peder

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der siger at joomla + vm ikke holder på sigt har ingen idé hvad de taler om og du burde ikke lytte til den slags og da slet ikke hvis du skal sammenligne med en lejeshop, oscommerce eller tilsvarende.

Det smarteste og billigste er uden tvivl at i får nogen til at gøre jeres webshop færdig.

Alt hvad du nævner er jo indbygget på nær lige køb uden login - men folk der siger det er vigtigt har også misforstået et eller andet.

Under alle omstændigheder samler man jo alle de informationer der skal bruges til at oprette en konto i forbindelse med første ordre en kunde afgiver og så er det jo tosset ikke at lade kunden nøjes med at logge ind næste gang de kommer også er alt informationen omkring kunden og leveringsaddresse m.v. klar til brug.

Jeg vil vurdere at for omkring 10.000 kr kan få lavet de nødvendige forandringer og optimeringer på jeres eksisterende site hvor farvevalg og logo fastholdes men strukturen samt produktpræsentation m.v optimeres og ændres og hele sitet optimeret i forhold til en teknisk søgemaskine optimering.

Du kender mail adressen hvis du er interesseret.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

 

Jeg syntes bestemt du skulle hive fat i Morten Marcher fra www.deluxemedia.dk , han er knalddygtig, leverer tingene til aftalt og jeg kan kun give ham min varmeste anbefalning.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har simpelthen modtaget overvældende mange tilbud og vil selvfølgelig sige tak til alle. Jeg gennemgår dem her i løbet af weekenden og vender tilbage til jer.

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)