Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej userfriendly.dk

Tak for din henvendelse, men jeg er pt. ikke interesseret i en af de store løsninger med abonnementsbetalinger.

God weekend.

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granholm

Jeg kan se du arbejder med Joomla, men det er det system jeg har nu og som jeg overvejer at skifte fra. Så pt. er jeg ikke interesseret, men tak for din henvendelse.

God weekend.

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

God at se flere Aminoer fra Skive ;)

Vi snakker helt klart 200.000kr hvis du ligefrem vil profilere dig på en proff webshop, der er selvfølgelig ingen der siger at alle 200.000kr behøver bruges af en gang, men et top professionelt website løber snildt derop i løbet af de første par års udvikling.

 / Mikkel 

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder

Mange tak for din henvendelse. Prisen er dog lidt mere end jeg havde forestillet mig med ekstra udgifter, der kommer oveni, men jeg er sikker på I leverer et kvalitetsprodukt. Rigtig god weekend til dig.

Med venlig hilsen Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Og tak for din henvendelse. Det er dejligt at du melder dig ind i debatten og kommer med din viden. Det svær for mig at beslutte mig, for der er utroligt mange meninger og folk er splittet op i hver sin lejr. Jeg synes denne debat giver mig et godt grundlag for at vælge den rigtige løsning for mig.

Jeg kender mailen - og tak for det.

Mange hilsner Pernille 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har faktisk modtaget et tilbud fra deluxemedia og har gang i en dialog med ham og det ser helt sikkert interessant ud. Men tak for tippet.

Mange hilsner Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - ja undskyld, havde jeg ikke set.

Men du kan jo overveje at opgradere til den nye joomla og nye VM Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granholm

En opgradering? Hvilke fordele og muligheder giver det i forhold til det jeg har nu? Du behøber selvfølgelig ikke være specifik med teknik og funktioner, men en opsummering af hvad det kan betyde for min shop? :)

Mange hilsner Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt ude i tiden snakker vi? Til august er jeg klar til at kunne hjælpe dig med en formidabel løsning, så hiv fat i mig hvis du ikke er kommet videre i processen til den tid.

Held og lykke med webshoppen!

// Jesper Skov

 

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for din henvendelse. Der gjorde du mig ret nysgerrig. Jeg er nok ude efter en her og nu løsning, men hvis du kan afsløre lidt af hvad jeg evt. har i vente, samt prisniveau. Du kan evt. PM'e mig? :)

 

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)