Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Folk der siger at joomla + vm ikke holder på sigt har ingen idé hvad de taler om og du burde ikke lytte til den slags og da slet ikke hvis du skal sammenligne med en lejeshop, oscommerce eller tilsvarende.
 

Her vil jeg lige bakke dig op. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Pernille:

Hej Jesper

Tak for din henvendelse. Der gjorde du mig ret nysgerrig. Jeg er nok ude efter en her og nu løsning, men hvis du kan afsløre lidt af hvad jeg evt. har i vente, samt prisniveau. Du kan evt. PM'e mig? :)

 

Mvh Pernille



Har smidt en mail. God aften!

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Jeg kan varmt anbefalde MBC-Design, de har nok den bedste service man kan få, vi er meget tilfredse.

 Se endvidere www.jimahegn.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Langt de fleste af dine krav kan opfyldes via Shopify. Jeg bruger selv systemet til min shop og er meget tilfreds med systemet og supporten. Hvis du vælger at gå den vej, så vil jeg tilbyde dig hjælp til opsætning, søgeoptimering, kontakt til en dygtig designer - dvs. basis starthjælp. Det koster gratis for dig, eneste krav er at du opretter din shop via mit affiliate-id.

Du kan købe en designskabelon fra $100 og selv rette til derfra eller få lavet dit helt eget for $1400-$2000 

Priser fra 300,-/md og fra 0,5% transaktionsafgift. PBS løsning er via Quickpay. 

Venlig hilsen
Ole

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Fordelen er bedre kode,flere muligheder i både joomla og VM Smile

Har lavet 4 opdateringer indtil videre.  

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Jeg sad præcis på samme måde, som du for et stykke tid siden, og ledte efter en super dygtig webshopprogrammør, til at lave en shop for mig. Der var flere, der anbefalede Martin fra MBC-Design.dk.

Jeg kontaktede Martin, hvilket jeg aldrig har fortrudt. Han var super venlig og hjælpsom fra starten af, og er nu så godt som færdig med at lave min webshop. Jeg havde 1000 spørgsmål, som han har hjulpet mig med. Jeg har sågar også brugt ham som rådgiver til andre ting, som egentlig ikke har noget med selve shoppen eller designet at gøre, og der har han været lige så hjælpsom. Så man kan ikke sige andet end, at han er meget service-minded, hvilket jeg som kunde ikke kan leve foruden.

Han er også meget dygtig til det det hele handler om, og hans design er rigtig flot. Du får ihvertfald et rigtig godt "produkt" til en rigtig god pris.

Men ønsker dig held og lykke Smile

Mvh. Allan

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Tak for din henvendelse om Shopify. Jeg har tidligere været forbi og kigge, men valgte at gå en anden vej. Det ser helt sikkert spændende ud , men jeg har bare ikke rigtig tid til at sætte mig ind i systemet eller kommunikere med en designer abroad.Vil foretrække at kunne sidde rundt om et bord med min udvikler og tage en personlig snak om hvad der skal ske og efterfølgende have ham i nærheden når jeg får brug for hjælp.

Ellers mange tak for dit tilbud. 

 

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Granholm

Og tak fordi dut og dig tid til at svare igen. Jeg tror dog jeg er ved at have sorteret ud i alle de tilbud, der er væltet ind og jeg har en 2-3 stykker jeg skal have taget beslutning om.

Ellers tak. God dag til dig Smile

 

Mvh Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Og tak for din kommentar. Man skulle næsten tro at Martin har en rabatordning til de af hans kunder der anbefaler ham flest gange Wink Bare pjat......

Det er dejligt at nogen tager sig tid til at give sin tilfredshed til kende. Jeg er specielt glad for det i dette tilfælde hvor jeg drukner i tilbud og ikke har det store kendskab til de systemer folk arbejder med. Det er lige til at skrupforvirret over. Men tror jeg endelig er ved at have sorteret lidt ud i de tilbud der er kommet og nu sidder tilbage med en 2-3-4 stykker, som jeg skal have besluttet mig endeligt om og der er Martin stadig med. Smile

Hvordan er brugervenligheden i administrationen i hans system? Er det nemt selv at redigere alt indhold, grafik og billeder? Jeg kommer fra et meget brugervenligt Joomla, så det er ret vigtigt for mig (og så lige prisen selvfølgelig!)

 

Mange hilsner Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille...ja bare det var sådan...hehe..så godt at et par andre også havde anbefalet ham, men jeg har skam ikke fået noget fra Martin, for at skrive i denne tråd.

Jeg sidder netop og lægger produkter, billeder etc. ind på shoppen, og for mig at se, er det ikke så indviklet. Det skal lige siges, at jeg ikke kendte særlig meget til dette før jeg kastede mig ud i det, men igen har Martin været meget god til at hjælpe, og svarer altid hurtig tilbage, hvis der skulle være noget.

Pøj pøj med det.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)