Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

første kontakt til firmaer der vil købe mit produkt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg har fået denne fede idé, som egenlig bygger på at parre køber og sælger.
altså formidling. Kunde gruppen er stor, og mit koncept må siges at være ny indenfor denne branche.
Jeg vil starte med t henvende mig til køberne af mit produkt, men har hverken hjemmeside, brevpapir enssige registreret firmanavn endnu.
Vil det være useriøst at starte med at henvende sig og evt indlede forhandling, uden at have dette på plads først ?
Der er jo en del omkostninger med dette, og hvis jeg nu ikke rigtig kan komme igennem med mit produkt, er pengene jo spilt ?
 
 
ser frem til svar
 
 
Mvh
 
Lars
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis ikke du vil registrere dig og have de praktiske ting på plads først, så vil jeg foreslå, at du lader første kontakt være et led i en markedsanalyse.  Alt andet vil virke useriøst. Men hvis du henvender dig og siger at du er ved at fastlægge markedet for dit produkt, så vil de sikkert gerne hjælpe med oplysninger om de er interesserede, hvad de vil betale osv. Og det er jo altid en god ide at starte med en markedsanalyse alligevel ;-)
 
Held & Lykke
Camilla
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Ja, det kan være dyrt at få brevpapir, hjemmeside osv. på plads. Jeg er selv nystartet grafiker, så hvis du har lyst, vil jeg gerne hjælpe dig med brevpapir, brochurer, visitkort, hjemmeside og så videre til en pris hvor du kan være med, og samtidig virke meget professionel.
 
Hilsen
 
Søren Vedel
Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke mere end et par uger siden at jeg stillede mig selv det samme spørgsmål - og svaret er nej. Ser du, du er nødt til at have et brevpapir der signalerer seriøsitet og et website der umiddelbart ligner en million. Hvis du lugter alt for meget af privatperson vil de ikke handle med dig.

Jeg er selv igang med et koncept der faktisk også går ud på at matche sælger og køber og udvikler et website, logo og hele svineriet i dette øjeblik.

Må jeg spørge hvad din idé er? Bare rolig - nakker den ikke, for er igang med det helt store selv (også).
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at med ærlighed kommer man længst, i sådan en sag.

Jeg tror at de fleste iværksættere har prøvet at stå i den situation, hvor man har styr på det grafiske materiale, website, brochurer, visitkort, jakkesættet og den skarpslebne tunge, og kunden spørger så: "Ja, det lyder jo meget interessant - hvor mange kunder har du forresten?", hvorefter man svarer: "Øhhh - du bliver den første...".
 
Mit råd er, at du smider kortene på bordet med det samme, og ikke prøver at oversælge noget som reelt ikke eksisterer. Er kunden interesseret, kan du sikkert få dem med på ideen alligevel, og så ved de hvad de skal forvente: En iværksætter som prøver ihærdigt, men endnu ikke har 100% styr på alle de løse ender. Når du så har 5-10 kunder i tasken, så er du igang, og så kan give den hele armen.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
tak til alle for svar. jeg tygger lidt på det
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)