Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp mig lige!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er 16 år og vil gerne være iværksætter. Jeg vil helst have noget som jeg kan sælge over nettet men ved ikke hvad? Kan i ikke give mig nogle råd om hvad jeg kan sælge!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sælge det over internettet er det måske en idé at sælge noget som interesserer dig og du mener er interessant.

 

God vind med projektet.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne starte med at spørge dig selv om, hvorfor du vil være iværksætter og hvad du vil have ud af det.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og problemet ligger der. Jeg vil gerne sælge tøj men har ikke forstand på mode! Og ved ikke hvad jeg ellers kan sælge over nettet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa:

Jeg vil gerne sælge tøj men har ikke forstand på mode! Og ved ikke hvad jeg ellers kan sælge over nettet. 

Jamen, det er jo en helt ny måde at gribe ehandel an på - interessant... Stick out tongue

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at finde ud af hvad du vil. Det lyder til at valget er faldet på en netbutik, der handler med tøj. Great. Herefter skal du finde ud af hvad du kan. Du ved ikke det store om tøj / mode (som jeg), så måske kan du finde dig en partner, der gør. (Godt råd: Dette skal IKKE være en god ven!) Men hvad kan du så tilføre virksomheden? Er du "handelsmenneske", programmør, "jeg vil bare have nemme penge"-person? Hvis du ikke kan tilføre noget til virksomheden, er der ingen grund til at forsøge at starte op.

Når du alene eller sammen med én har fået en unik idé eller bare en idé, hvor I kan tjene penge, så er det tid til at skrive en forretningsplan. Har du/I selv kapital, eller skal du/I skaffe noget? Her skal du tænke på din/jeres alder, da I ikke kan optage lån som umyndige personer. Herefter kan du/I gå i gang med at opbygge en forretning - finde leverandører, markedsføre, optimere og videreudvikle.

Start med at finde idéen og find ud af, hvad du kan, hvad du kan lære og hvad du skal bruge hjælp til.

God fornøjelse og held og lykke! Smile

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Geeked Okay. jeg vil helst ikke have en partner..  Men tror mere at når jeg vælger en leverandør at jeg kan få lidt hjælp i starten af dem! Men kan høre at du har laver hjemmesider. Ved du hvor meget det vil koste mig hvis jeg vil få det lavet altså få sat det op. men hvor jeg selv lægger tingene ind. Og ja jeg har ambitioner til at sælge.. Smile

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp af en levenrandør? Hmm, det er nok svært. Jeg ville nok læse nogle mode-blade og gøre mig lidt klog på det selv den vej igennem. Smile

Der findes e-handelsløsninger i ethvert prisniveau - helt ned til nogle tusinde kr. + moms. Disse er ofte meget standard og (uden at starte en krig) jeg kan ikke anbefale dem. Derimod er der nogle der tager flere hundrede tusinde for et system. Pris og kvalitet følger ikke altid ad, men nogenlunde. Hvad der er den rigtige løsning kommer meget an på shoppens type og dit ambitionsniveau.

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

okay tak for rådet !
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke har nogen baggrund indenfor tøj, så vil jeg anbefale dig at kikke efter noget andet. Det handler ikke bare om at købe noget tøj og sælge det videre. Og trods Martins råd, er det ikke nok at læse nogle modeblade. Du er ikke den første og du bliver nok heller ikke den sidste men ikke-branchefolk har det med at brænde fingrene - og indenfor en branche, hvor moden skrifter 4 gange om året. Det handler ikke bare om at få fat i en webshop.

Dette siger jeg som en hjælp til dig. Det er fint at ville noget, men du skal nok gå i tænkeboks med, hvad det så er du vil - ikke bare spørge ud, hvad andre synes. Det er nu sjovest, hvis dit projekt lykkes. Du skal finde noget, du ved noget om og i en alder af 16 år synes du sikkert, at det er det meste eller måske ikke rigtig noget. Men brug noget mere tid på at overveje spørgsmålet. Følg med alle mulige steder, find dine interesseområder, forfølg nogle områder, du synes er ekstra interessante og find frem til dine kvalifikationer og kvaliteter. Så kommer det. Der går måske 2 uger - måske 1 år. Det er ikke noget, du skal forcere - du og ideen skal også være moden til det.

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)