Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtomkostninger?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at sælge nogle produkter over nettet, og jeg har fundet ud af at det lige præcis ikke kan komme ind gennem en brevsprække. Jeg skal derfor sende det som pakke, og mit spørgsmål er derfor hvordan jeg gør det billigst? Varen vejer ca. et halvt kilo stykket, og jeg vil nok normalt sælge en to tre stykker ad gangen. Vi snakker derfor pakker der vejer fra 500-2000gram. Jeg ved at Postdanmark gør det for 70 kroner, uanset vægten, men kan det gøres billigere?

 Med Venlig Hilsen

Jesper Ekmann

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende breve op til 2 kg. som Maxibreve med Post Danmark - det er ligegyldigt om, de kan komme gennem en brevsprække. Men hvis du vil sende dem som pakker, skal du bede om en erhvervsaftale med Postdanmark - pakker op til et kg. koster 54 kr. i forsendelse, og op til 5 kg er prisen 57kr.

Husk også at opkræve de faktiske portoudgifter hos din kunde, og opret en udlægskonto, så skal du ikke betale moms af den forsendelsesomkostning, du har.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige skrives, at brugser og tømmerhandeler og masser af tankstationer er med i ordningen, så man skal lige søge, hvor man skal sende fra og til..

virker ellers ok.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens sende det som fx et maxibrev og dermed slippe en del billigere. Du kan beregne, om din pakke opfylder betingelser på PostDanmarks hjemmeside.

Skal det endelig være en pakke, kan du komme ned på 54,- med en webpack aftale med PD.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Vil det sige at man kan sende i større mængder med gls? Jeg har kigget siden lidt igennem, og det virker som om at det mere er rettet med kunder der har brug for at sende få forsendelser til andre samarbejdspartnere. Det jeg har brug for er derimod en service hvor jeg kan sende til forskellige kunder fra dag til dag. Er det også muligt med gls?

 

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står godt nok at den henvender sig til private og virksomheder der kun har sporadiske forsendelser. Jeg må hellere prøve at kontakte dem så kan jeg jo ihvertfald finde ud af det.

Men tak for jeres svar allesammen!

Med Venlig Hilsen

Jesper Ekmann

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan da godt være at det ikke er til den helt store distributionsmængde, men ja de kan formentlig give dig lidt flere oplysninger...

Og velbekomme da :-)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)