Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonlister og firmaopslag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 
Jeg ville høre, om nogen kunne give mig nogle hints om, hvor jeg billigst kan få fat i nogle telefonlister (noget firmaopslag). Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig, at have en database, hvor vi kan udvælge på brancher og alle mulige typer af institutioner, som vi så kan kontakte. Jeg har haft kontakt til KOB, som virker utrolig professionelt. Det er bare på stående fod omkring 11,000-12,000 kr. eller så for adgang til en liste, som kan smides over i Excel, og inden jeg købte, ville jeg lige høre, om nogen kendte til en billigere løsning.
 
På forhånd mange tak.

med de venligste hilsener
Søren
Athenas
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der er osse TDC Markesdata. De koster lidt mindre.
 
Omkring KOB har jeg fået den ned på ca 7000,- så prut lidt om prisen, det kan godt lade sig gøre.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har de gule sider eller krak ikke også en lignende løsning?

Så kan du jo spille dem ud imod hinanden, det plejer at hjælpe på prisen!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/5/2006 11:06:47 PM Forfatter:Søren Kristensen

Hej Alle

Jeg ville høre, om nogen kunne give mig nogle hints om, hvor jeg billigst kan få fat i nogle telefonlister (noget firmaopslag). Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig, at have en database, hvor vi kan udvælge på brancher og alle mulige typer af institutioner, som vi så kan kontakte. Jeg har haft kontakt til KOB, som virker utrolig professionelt. Det er bare på stående fod omkring 11,000-12,000 kr. eller så for adgang til en liste, som kan smides over i Excel, og inden jeg købte, ville jeg lige høre, om nogen kendte til en billigere løsning.
På forhånd mange tak.
med de venligste hilsener
Søren Athenas

Du står vel ikke og skal bruge et CRM system i samme ombæring?
 
Hos ChannelCRM kan man få TDC Navne & Numre Erhverv Webservice super billigt. Jeg har lige købt 5 licenser for 3.000 kr. Jeg er ikke klar over om man kan købe NNE løst igennem dem eller om tilbudet kun gælder ved samtidig køb af CRM system, men du kan jo kontakte dem.
 
Selvom du ikke skal bruge et CRM system, så kan det alligevel betale sig at købe en enkelt licens til 990 kr. og NNE i samme ombæring.
 
Edit: Med ChannelCRM og NNE Webservice behøver du for øvrigt ikke rode med nedtrækning af lister osv. Du kan hive data direkte ned fra NNE igennem ChannelCRM, så din kundedatabase m.v. altid er opdateret - og du undgår dubletter.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg giver omkring 3000 / år for nneflex hos tdcmarkedsdata.

Der er dog en begrænsning på hvor mange du kan eksportere, ellers skal du have den lidt større pakke som vist koster omkring 6000, men de kan sikkert også presses omkring 40% der.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik læst forkert på fakturaen. Vi har givet 3.000 kr. for selv NNE Webservice, men der skal lige lægges et tillæg på 1.635 kr. til som udgør statsafgift til CVR.

Men det er stadig ~50 % billigere end hos TDC. :)
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle sammen. Det hjælper utrolig meget, og der er da masser af muligheder for at spare nogen penge, kan jeg se. Det var vist lige det, der skulle til.

Med de venligste hilsener
Søren
www.merkurnet.dk - Erhvervsnetværk for iværksættere
 
www.athenas.dk - formidling af foredragsholdere
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)