Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standplads til pølsevogn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjalp min mor med hendes pølsevogne i nogle år, inden jeg tog en pædagoguddannelse. Jeg vil nu gerne holde pause med pædagogjobbet og prøve at starte noget op. Jeg er den meget arbejdsomme type, og jeg vil helst arbejde for mig selv. Jeg har tænkt på at købe en brugt pølsevogn og finde en god standsplads til den. Hvad synes I om ideen? Hvad er fordele og ulemper? Jeg vil også have hjælp til at definere en god standplads. Jeg tænker på at finde en standplads til den ved nogle mindre supermarkeder, hvor der er lejligheder tæt på, hvad synes I? 

Venlig hilsen Tung Thanh

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tung

Synes da du skal hoppe ud i det. Lyder efter min mening rigtig spændende.

Hvis jeg var dig ville jeg dog købe en allerede etableret forretning. Du kan evt. kigge her: http://www.amino.dk/virksomhedsbors/search/p%c3%b8lse/1 hvor der efterhånden er en del pølsevogne tilsalg.

Held & lykke

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tror faktisk det største problem er at få en god standsplads, men ellers er kodeordet vel maximal trafik forbi på gåben.

men prøv at se hvad en eksisterende koster.

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tung Thanh

Rigtig god ide og når du har købt en pølsevogn og fået en stadeplads vil jeg
gerne sponsorere 100 specielle Danmark Postkort, se herunder.
 Prisen? Du kan give en  ”En Henning i presenning” 

Held og lykke med projektet. 

Visitdk.dk

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt nok, det kan være svært at finde en god standsplads. Jeg har kørt rundt i århus og mange gode steder er der en pølsevogn i forvejen. Men jeg tror på det vil lykkes mig at finde en god plads alligevel. Har du en ide, hører jeg gerne.

Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbudet. Tror I det kan lade sig gøre, at få nogle af udgifterne dækket ved at lade nogle firmaer reklamere på min pølsevogn?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo lave dig en rute (hvis man må det), lige som hjemis..
Så kunne du køre ud i industriområderne ved middagstid.. Jeg tror da, mange store virksomheder ville synes det var sjovt, hvis der kom en pølsevogn i frokostpausen en gang imellem..
Og også små virksomheder for den sags skyld, hvis du sendte en kalender ud til alle virksomheder i byen, hvor de kunne se, hvornår du var i deres kvarter - og er du frisk på ekstra arbejde, kunne du jo gøre det samme i boligkvarterer ved spisetid om aftenen.

Og reklame på vognen er nok ikke helt dumt, især hvis den bevæger sig rundt i hele byen, så du bliver "kendt".

Du kunne jo selvfølgelig starte med at rulle op til byens avis og inviterer på gratis frokostpølser til hele redaktionen - mon ikke det kunne give dig en side i ugeavisen.. Især hvis du opkaldte en hotter efter byens borgmester eller en anden kendt fra byen.

Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina

Tak for din gode ide med byens avis, men hvad angår industriområderne og store virksomheder tror jeg, de har deres egne kantine. Når en dag min pølsevogn færdig, må du gerne få en Nikolaj Wammen-burger, en Louise Gade-hotdog og slutte af med en Flemming Knudsen-øl Wink

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

tungmap:

Hej Nina

Tak for din gode ide med byens avis, men hvad angår industriområderne og store virksomheder tror jeg, de har deres egne kantine. Når en dag min pølsevogn færdig, må du gerne få en Nikolaj Wammen-burger, en Louise Gade-hotdog og slutte af med en Flemming Knudsen-øl Wink

..Jamen så en tur til de små virksomheder.. vi ligger fx i en bygning med 8 virksomheder i alt, hvor ingen har kantine, men der er da en del ansatte hvis man lægger dem sammen.. men okay, det kan da være det bedre kan betale sig at holde samme sted :-)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der et specielt område du VIL være I? - eller er kolding ligeså god som københavn og århus? :) Det kunne måske hjælpe lidt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)