Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hverdagsbrok.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du oppe i det røde felt? - Så brok dig!

 

Hejsa

Så fik jeg lavet siden www.hverdagsbrok.dk, vil gerne have en bedømmelse på idé og design.

 

Og i må meget gerne sende jeres første brok ind.  

 

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg synes det en gang ukonstruktiv gang lort der slår plat på folks nedtur, og fastholder dem i et sort verdenssyn uden bud på tanker til forbedring andet end at svine andre mennesker til. Som blot gør deres bedste.. ligesom dig og mig.

Men det meget populært har du sikkert fundet ud af. Så mon ikke der kommer nogle negative mennesker forbi. Tillykke med dèt

 

var det brok nok ? 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
din mening.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:
Jeg synes det en gang ukonstruktiv gang lort der slår plat på folks nedtur, og fastholder dem i et sort verdenssyn uden bud på tanker til forbedring andet end at svine andre mennesker til. Som blot gør deres bedste.. ligesom dig og mig.
 

Yes Sådan

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Sagt på en anden måde. Forskellen på vindere og tabere, er at vinder agerer og tabere reagerer. Her kan folk så reagere i stedet for at tage konstruktiv handling.Og dermed blive fastlåst i deres "håbløse " situation.

Vi har da alle brug for at få lettet på ventilen. Men jeg har heller ikke tænkt mig at sætte et webcam op når jeg skider, så folk kan studere og vurdere mit lort.

Nå, men fred være med det. Synes mest det er synd for folk

Hav en dejlig dag 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

arlo123, du er lidt over i den boldgade, som allerede har været debatteret her på Amino, nemlig advarslen.dk:

http://www.amino.dk/forums/p/36306/227622.aspx

Prøv at læse den debat igennem og overvej så din idé igen - og hvis du stadig synes at det er en god idé, så læs debatten igennem igen.

 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja forfærdelig side, men det er haderkunder.dk jo også, men derfor er der stadig 800 besøgende om dagen. Forsæt du bare med dit projekt og vær ligeglade med hvad diverse amino'er syntes. Hvis du har lyst til at have sådan en side, så skal du da have sådan en side.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, men han spurgte jo selv........

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 tak skal du have martin jeg kører videre med det som sagt. 

 

Tråd lukket !

 

tak til alle for kritik/ris ros.  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)