Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jomito.com - Køb og salg, uden betaling for kontaktoplysninger og bannere...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Internettet
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvis der er et sted på nettet man kan få god feedback på sit kommende produkt, er det her. Vi vil rigtig gerne høre jeres forslag, kritik, glæde og idéer til vores nye koncept. Lige nu har vi kun en sign-up side så du behøver ikke kigge over på vores site men vi ville da elske et besøg!

Vi er ved lave et nyt website hvor du kan handle uden at skulle betale gebyr for at se kontaktoplysninger, ikke kan købe "øverste" placering, lyserøde skrifter eller andet som kan ødelægge en god søgning. Mange har advaret os om at der ikke er nogen penge i det men det er faktisk heller ikke det vi sigter efter i første omgang.

Vi vil prøve at levere et produkt vi alle kan være fælles om at gøre bedre, et sted på nettet hvor vi kan købe af vores venner og alle andre. Du skal kunne rate varerne, anbefale gode deals og et par ekstra ting vi håber at have færdige til 06.07.08. Alt sammen med den dybeste respekt for brugeren.

Hos os siger vi: "User is King" :)

Når jeg skriver her er fordi vi ikke ved alt (heldigvis) og gerne vil høre din mening. Savner du noget på etablerede sider i dag, er der noget vi SKAL have med efter din mening og ellers generel feedback på ideén. Hvis du havde frit valg i dag hvad sådan en side indeholde?

På forhånd tak!

De bedste hilsner

Joackim Penti

Head Honcho

Jomito.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et alternativ til dba.dk, så er det kærkomment. De andre alternativer derude mangler så meget basisfunktionalitet, at det næsten føles almisseværdigt at benytte de sites.

 

Jeg ville nok som udgangspunkt mene at der skal kræses om søgefunktionen. Der er ikke noget, jeg hader, som når effekter kategoriseres og puttes i kasser.  Jeg har brug for en søgefunktion, der er organisk og tilpasser sig mine behov.

Som eksempel kan jeg give, når jeg kigger på brugtbilssalg: Hvis jeg søger en bil, der skal have god plads, skal jeg som udgangspunkt vælge "kassevogn/varevogn". Fair nok. At der så dukker personbiler op i søgeresultatet, er så mildest talt uheldigt. Det får mig til at tænke på, hvor mange resultater, jeg misser ved ikke at vælge "stationcar".

Når jeg så har fået min liste, så skal jeg til at sortere på mine ønsker. Jeg er for eksempel ligeglad med bilens alder. Jeg vil meget hellere vide noget om dens stand. Eksempelvis (det vigtigste!) om bilen har rust i vigtige dele. Det er ikke noget, jeg kan søge på, og skal derfor ind på alle resultater - klik - scroll - dur ikke - tilbage - finde ud af, hvor jeg nåede til - næste.

Det samme gør sig faktisk gældende på alle sider, der vil sælge noget. Online tøjbutikker: [Farve]->[Kropsdel]->[Materiale]->[Køn]

Jeg vil ikke begrænses af andres måde at tænke på. Lad mig hoppe ind i listen ved [Kropsdel], hvis jeg ønsker det.

 

En anden ting, der kan være lækkert, er en eller anden form for community-stemning. Altså at brugerene får mulighed for at opnå relationer udover en handel. Det er da sandsynligt at man deler interesser med en person, man har købt noget af, ikke? Man har jo netop købt noget af en person, der selv har haft interesse for at købe samme ting engang.

Der er sikkert 100 andre ting, der ville være fede, men jeg er træt.

Held og lykke!

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Internettet
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, tak for din tilbagemelding. 

Det er bestemt et alternativ til dba.dk, Trendsales, Gul & Gratis etc. Mange af de emner du nævner er de samme som vi har fundet i vores fokusgrupper og ikke mindst via vores omgangskredse når vi har spurgt ind til det.

Vi prøver at kræse om de emner du nævner og specielt tror jeg vi vil prøve at undgå et directory. Hvorfor ikke give folk det de søger med det samme? Vi er jo ikke afhængige af pageviews grundet "nul bannere" hvorfor det er helt oplagt at forkorte selve søgningen.

 De bedste hilsner

Joackim 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)