Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopping Service - Vejen frem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kender det alle sammen; Vi har en travl og stresset hverdag. Vi skal nå det ene og det andet. Og så kunne vi godt tænke os det og det. 

Men det som jeg nu har tænkt på at jeg skal gøre mig rig på er:

Service!

En veninde og jeg snakkede om hendes arbejde i en Smykke forretning, og så havde hun engang snakket om at blive sådan noget tøj-indkøber hvis tilbuddet kom til hende. Men så slog det mig!

Flere Tusind kvinder går rundt og læser flere modeblade og har forstand på den osv.  Og bland det med Service.

Så får du min idé: En Internet baseret virksomhed, hvor vi taget pulsen på tøjforretninger og mærker. Viser dig det i en mail, derefter bestiller du hos os osv.

Dog vil jeg udvide det lidt: (Havde tænkt på SuperService - Når nøden er størst, er vi din partner Big Smile

Og jamen så skulle vi foretage indkøb, booking af ferie, julegaveindkøb osv.

Har jeg/vi fat i den lange ende her?

 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

god ide, der skal være tid til forandring. Det er en nemt og hurtigt måde at gøre sit indkøb på. Man sparer en masse tid i en travl hverdag. Men service skal være god og troværdig. Jeg synes, du skal springe ud i det. Min kone vil gerne købe nyt tøj, men hun har endnu ikke haft tid til det. hvis der en et troværdigt netfirma med god service, så er jeg ret sikker på, hun vil benytte sig af det.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)