Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiskopgave – mand/kvinde søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er så heldig at jeg har fået til opgave at renovere et diskotek. Her er en af opgaverne bl.a. at vi skal genskabe os selv og konceptet. Dette vil sige at der skal laves nyt logo, nyt webdesign og flyvers.

 

Da vi har med et meget lille budget at gøre, må det ikke koste for meget.

 

  • Logo’et skal signalere følgende: Ungt, trendy, Sexy og elegant.
  • Web-designet må gerne minde om www.one.dk – Jeg elsker alt omkring den side!
  • Mht. flyvernes er der tale om 3 stk. ca.  
- Send mig en besked hvis dette lyder som noget for dig. Husk at inkludere ca. pris + referencer (er et must). 

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans. Briefer du os på en opgave, vender vi tilbage med en løsning som er realistisk –og et bredt netværk i den grafiske branche sikre at vi kan trække på netop de kompetencer din opgave kræver, hvis det skulle blive nødvendigt!

Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer : )

MVH
Ann

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Kasper

Har ikke selv et bud på det du søger, men prøv lige at tjekke www.weltklasse.dk ud. Et reklamebureau som har humor og er anderledes. Mener de ligger i Ålborg et sted. En af dem er også amino herinde.

God arbejdslyst

Nanna 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper, Vi vil gerne se på opgaven, og hjælpe jer med at skabe det koncept i har i tankerne, i form af Logo der indeholder alle de overståendene punkter; ungt, trendy, sexy og elegant. Samt udvikle et Web-design der fanger jeres målgruppe og stil. Jeg skal lige høre jer om flyers, skal i have dem printet eller ønsker i kun det færdige udkast som er klar til print? Lad mig høre fra dig
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann,

 Tak for det hurtige svar. Vil lige kigge det igennem og så vende tilbage hvis det skule have interesse : )

- Ha' en god søndag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

 Tak skal du ha' vil lige give det et visit Smile.

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 'aplosweb',

Printningen står vi selv for. Men send mig nogle referencer og en pris i PM, så kigger jeg på det Smile

- Ha' en god dag.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det lyder som et rigtigt spaendende projekt og vi vil da ogsaa gerne komme med et tilbud paa opgaven. Hvis du sender mig en mail paa mail(a)inmedia.dk kan jeg sende dig en ca. pris. Herefter kan vi aftale et moede hvis det har interesse.
Du kan se referencer paa vores hjemmeside www.inmedia.dk

(Jeg beklager de manglende aer, oer og aaer... Sidder i Spanien paa en fremmed computerSmile)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper. Vi er et grafisk bureau, og det lyder som en rigtig spændende opgave. Jeg har sendt dig en PM :)
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Vi er 2 unge der kører vores eget webdesignfirma. Vi har fingeren med på pulsen hvad angår fester, og tror at vi kan bidrage med nogle gode løsninger.

Du kan evt tjekke vores hjemmeside ud: zebuu.dk, der er både priser og referncer. (hvis priserne ligger på et helt andet leje, snakker vi sammen og finder en pris der passer).

MvH Mathias
www.zebuu.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)