Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem bruger man til salg af sandwichbar mv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En person i mit netværk skal afhænde sin sandwichbar af personlige årsager, og jeg har lovet at hjælpe med lidt praktisk bistand. Uden i øvrigt at have erfaring inden for området.

Er mæglerpriserne ikke meget forskellige - hvem kan I anbefale?
 
Der er tale om:

Forretning brutto 55m2. Butikslokale med køledisk og arbejdsborde i stål med underskabe samt en mindre stålvask. I butikslokalet forefindes en fryser. Baglokale med stålbord og større stålvask. Køleskab. Til lejemålet hører mindre lagerlokale og et toilet. Husleje ca. 9.000 kr. Afståelse i omegnen af  250.000 kr.

??

 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/6/2006 9:55:48 PM Forfatter:Anette/Inloco

En person i mit netværk skal afhænde sin sandwichbar af personlige årsager, og jeg har lovet at hjælpe med lidt praktisk bistand. Uden i øvrigt at have erfaring inden for området.

Er mæglerpriserne ikke meget forskellige - hvem kan I anbefale?
Der er tale om:

Forretning brutto 55m2. Butikslokale med køledisk og arbejdsborde i stål med underskabe samt en mindre stålvask. I butikslokalet forefindes en fryser. Baglokale med stålbord og større stålvask. Køleskab. Til lejemålet hører mindre lagerlokale og et toilet. Husleje ca. 9.000 kr. Afståelse i omegnen af  250.000 kr.

??

Hej Anette,
 
Butikskompagniet er en mulighed.
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Jeg kan anbefale restaurantmatch v/Nille Presskorn www.restaurantmatch.dk (siden er ikke færdig endnu).
Hilsen Sussi
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)