Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle på amino...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny herinde, så jeg ved ikke lige hvad man skal skrive.. men har da fundet ud af at der står mange vigtige informationer.

Jeg går og drømmer om at starte en internet butik, det er noget jeg har haft i tankerne et par år efterhånden, men jeg er ikke nået vidre. jeg bliver hele tiden i tvivl om hvad jeg vil/kan sælge. for hvad er der marked for? En ide jeg er meget hub på er Dyre artikler. hund/kat til at starte med. men jeg skal have et enormt stort udvalg for at hamle op med de andre dyrenetbutikker. hvad kunne man sælge, som der ikke er for meget at i forvejen, men som de danske forbrugere har brug for? hvad synes i der mangler ?

 hjæælp, er lidt lost lige nu. jeg ved ikke hvor jeg skal starte og slutte...

Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oestergaard.

 Well det er også et rigtigt svært spørgsmål...

Som du selv siger, så er der tusinde butikker/netbutikker som sælger dyreartikler..

Mit spørgsmål er følgende: Er det muligt at skaffe et specielt mærke, som ikke er så udbredt?

Eller nogle ting som du bare ved, folk må eje..

Et andet spørgsmål er, hvordan man vælger at markedsfører sin forretning..

Til det, kan jeg anbefale at du læser Martin Thorborgs E-pusher på følgende link: http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

 

Jeg ønsker dig held og lykke med din (kommende) forretning

Fra Vesthimmerland
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 Jeg er selv igang med at starte webshop indenfor området med dyreartikler og jeg tror det er meget vigtigt at du sørger for at sælge produkter der er mere specielle end det "de andre har", fordi det er svært at hamle op med de store forretninger der allerede eksisterer og som har stort set alt indenfor området, så derfor er mit råd at du finder noget unikt.

 Hilsen

Judith

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Køb evt. en eksisterende virksomhed, så bla. at der var en virksomhed til salg, med motionsudstyr og aktiverende legetøj til børn, har kontakten hvis du er interesseret, aldersgruppen er 3-11 år :P

 Det er noget veldig fint udstyr

Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

ved du hvad det lyder rigtig spændene, hvad vil prisen være for en sådan virksomhed? jeg har jo ingen anelse, er lidt blå hehe

hvis jeg vil søge på virksomheder til salg hvor skal jeg så starte med at lede??

Camilla

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg kender en kontakt hvis det er. ? send en privat bedsked for yderligere information

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Skal du bruge et simpelt værktøj der virker til e-butik, så check Goldenplanet.dk - god service og fornuftig pris. Jeg er meget glad for jeg valgte dem! Tommy

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)