Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PDF format

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg har brug for et program til at lave PDF dokumenter. Jeg har hørt der skulle være nogle løsning (freeware) derude et sted. Er der nogen der kan anbefale et program.

 På forhånd tak

Bjarke

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet mange freeware PDF programmer, og har egentelig ikke været tilfreds :-(

Det er jeg dog med dette program http://pdfprinter.dk/edocprinter/index.html også selv om det er købesoftware.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også anbefale cutepdf - nemt og gratis!

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må dog tilstå at jeg selv bruger Adobe Acrobat da jeg alligevel har CS3 pakken grundet de andre programmer, men den er nu en anelse tung at danse med hvis det ikke skal være noget vildt fancy.

Har installeret Cutepdf for flere venner/familie og de har alle været glade for den.

 

/ Torben

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Fra  GLOBAL-Network Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger oftest http://www.primopdf.com/ -Den virker, er indstillet fra starten, og kan indstills til hvad man næsten ønsker sig af en normal pdf printer.

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Openoffice.org kan gemme i pdf 

Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Mange tak for alle svarene. Jeg er meget positiv overraskede.

Jeg har nu nedlastet og afprøvet CutePDF som virker udemærket til mit behov. Det er yderst sjældent jeg har haft behovet for at lave PDF dokumenter men løber en meget sjældent gang ind i nogen der ikke kan åbne andre formater

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

  Lige et enkelt spørgsmål:

Hvad er det for nogle PDF-filer du skal lave? Er det breve og fakturaer du gerne vil konvertere til PDF, eller er det layouts og lignende til tryk?
Hvis det er til tryksager og lignende, så er det at få outputtet det til PDF det mindste problem og CutePDF m.m. er ikke en komplet løsning i den sammenhæng.

/Jesper

Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anvendelsen er typisk hvor man i den modsatte ende ikke kan åbne f.eks et word dokument eller ligende. Det har indtil videre været den enste årsag.

Derfor syntes jeg egentligt at CutePDF fungerer udemærket og ikke ønsker at betale for avanceret indstillinger.

Mvh

Bjarke

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)