Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øhm nu jeg ikke lige frisør... Men

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad nu hvis man var frisør...

Kunne man ikke have et firma hvor man kørte ud til kunderne , hvor de så kunne blive klippet hjemme ved dem selv.

Altså ingen salon, kun hvor man kørte rundt til kunderne.

 

Godt forslag?.

Altså som tingende er nu , har dagens Danmark jo ikke tid til noget som helst, så jeg mener da det kunne være smart?

Måske lave noget hvor man tilbyder at komme ud til hjem hvor de muligvis er en 5-10 stk, hvor de så får rabat fordi de er så mange, samtidig får man jo en ok indtægt?

.hvis jeg nu var uddannet frisør ville jeg sug starte , mener selv det kunne blive et hit.?

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil komme og klippe en enkelt, så kan jeg godt se fidusen, men f.eks. her i Århus ligger der cirka en frisør på hvert andet gadehjørne, så jeg ser det ikke som værende noget problem at skulle have "flyttet ørene" til tider.

Jeg kan dog godt lide tanken om at frisøren kommer ud på f.eks. en virksomhed som et personalegode, og ved da at sådan noget findes.

Men jeg tror ikke du kan få samlet 5-10 stykker hos en privat, hvor frisøren så kommer ud, hvis du blot bruger en halv time på at klippe hver person, så skal de sidste i køen vente 2,5 - 5 timer - Og det tror jeg ikke du får nogen til.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

kan godt se problemet med at folk skal vente 2-3 timer,

men forstille mig ligesom tupperware.

måske der var magasiner med, hvor kunderne kunne kigge lidt i , hvor så de kunne få inspiration til div. klipninger.?.

Sårn lidt en hygge aften?.

men tak fordi du svarede hvertfald :)

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du seriøs? Det må da være en joke... Big Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er somend en udmærket ide, og nogle frisører udfører det allerede i praksis.

Uden at kende så meget til det, ved jeg at mine gamle bedsteforældre bliver klippet derhjemme, og jeg kunne forstille mig at det var meget attraktivt for ældre der f.eks. havde gangbesvær eller lign, men stadig ikke var på plejehjem.

Jeg ved at den frisør der klipper mine bedsteforældre ikke har nogen salon eller lign, de har 2 ansatte og kører rundt hver dag i en omkreds af 20-25 km i sønderjylland og klipper folk.

Så det er bestemt muligt :)

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Faktisk så er det en god idé. I mit område er der en dame der har sådan en "forretning", og så vidt jeg har hørt så har hun da overskud i det.

En af mine bekendte er også kunde ved hende, og kan i hvertfald godt anbefale hende.

Så jo du kan sagtens åbne sådan en forretning. Hende her har en god og solid kundekreds, og ja omtale kommer når du har gjort et godt stykke arbejde med en tilfreds kunde Smile

Men en ting som du kunne gøre var jo feks. at tage ud og gøre det om aftenen? Mange arbejder jo til 16-18 stykker, og så lukker frisøren også der. Så hvis du havde en salon, så kunne du jo bruge dette som en ekstra indtægt og så gør du jo mange kunder glade.  

Så klø på me det! Cause it it impossible! Big Smile 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg har taget frisør uddannelsen, men nåede ikke at blive udlært. jeg er ikke frisør idag. kort sagt jeg droppede det.

Din ide findes allerede, men der er vel altid plads til en til. det vigtige er hvilken målgruppe du vil ramme, er det ældre mennesker? du kan evt få aftale med plejehjem det er nemlig vældig populært og en stor indtjenings mulighed. eller vil du lave dit eget speciale med hår opsætninger og evt lægge make-up samtidigt? (det kan du også lære via uddannelsen som frisør ved at tage sidefag) så når folk skal giftes konfirmeres osv så er det dig der sætter deres hår på en helt særlig og unik måde?? det scorer kassen. jeg vil sige det sådan at hvis du bare vil være helt alm. frisør der kører ud til folk så får du stor konkurrence, da det allerede findes i massevis. men kan du tværtimod noget særligt, så har du alle tiders chance. du kan jo vælge begge modeller, til at starte på, men pas på ikke at tage munden for fuld..

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det findes i stor stil, så ingen ny dyb talerken desværer

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I Nordjylland er det meget brugt!

Og ikke kun af frisører: Terapi Transportable - og det er populært :-)

Mette

Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enige med Anders i hans analyser. Du har også selv skrevet at, dagens Danmark jo ikke tid til noget som helst. Derfor vil folk hellere ikke bruge mange timer på at vente til det bliver deres tur. Men hvis du er en god og kreativ frisør, er jeg sikker på, du vil leve godt af det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)