Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til BILLIG salgs og markedsføring søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
 
 
Hej Alle - gode og kloge hoveder.
Jeg har nu i et år arbejde med at få min forretning op og stå. Jeg er begyndt med produkter, logistik og lokaler. Nu er jeg så nået til det – som alle gerne vil have hjælp til – salg og markedsføring.

Min forretningside er at levere alt som kildevand, kaffe, the, øl, sodavand, food og mere til kontorer og virksomheder på Fyn. Jeg søger fritidssælgere som efter min menig vil kunne få en god bid af kagen – såfremt de vil arbejde.

Er er nogen som har erfaring med markedsføring og salg B2B?

 

Hilsen

Per

www.shop.mayan.dk

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
I disse tider med job til alle, så er det utroligt svært at finde sælgere der vil arbejde på provision. Kan du evt. varetage salget selv eller har du råd til at "satse" og betale det det koster?
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside trænger virkeligt til et grafisk løft. Den er meget rodet og bære præg af, at det er noget du klippet og klistret sammen derhjemme. (ment på den mest konstruktive måde)

Start med at få en lokal skoleknægt til sætte det hele op for dig.
- ens layout på hovedside og shop
- ingen musik TAK - det er jo ikke et band jeg købe - vel?!?
- ens størrelse billeder - det andet forvirre bare.
- etc.
 
Når det så er på plads, så tilbyd noget, som ingen andre tilbyder (i verden), så har du din PR-historie til de fyenske medier.
F.eks kunne du tilbyde vask og stygning af tøj, aflevering af lånte DVD''ere i den lokale videobiks  eller noget lignende til en meget billig penge.
- eller hvad med at tilbyde birkessaft (www.birkesaft.dk). De havde et stort indslag i TV2 for nyeligt.
PR er billigere og mere effektivt en annoncer!
Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin web side du har. Du skal ikke være nærtagen af den spydige kritik som STATEMENT har om din hjemmeside - han har ikke noget på sin egen hjemmeside, at tilbyde! Han har bare forvillet sig ind i det forkerte forum.

Prøv en tur omkring http://www.emu.dk Designværkstedet, alm. gode regler om at skrive til nettet.

A til Z - ÆØÅ http://www.berg-marketing.dk Index

Om internet:
Artikler / PDF Kundeadfærd, loyalitet, en til en http://www.talefod.dk

Hilsen nankai

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke ment "spydigt", men Per prøver at sælge gennem sin hjemmeside. Det gør jeg ikke!!!

En webshop kan på mange måder sammenlignes med en rigtig butik. Den skal være indbydende at komme ind i, nem at finde rundt i og udståle en vis troværdighed.  Min hjemmeside er endnu kun et visitkort med kontaktoplysninger...

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

 
Har også lige været forbi hjemmesiden!
 
Synes det er betryggende at vide at bestilte varer bliver leveret og  faktureret, som du skriver øverst på siden. Måske giver det sig selv at du vil fakturere dine solgte vare - men man kan jo aldrig vide sig for sikker....
 
Det virker en smule uprofessionelt at du skriver "alle priser er vist incl. moms og fragt"! Priserne er enten incl. eller excl. (da det er b2b du gør i, vil jeg foreslå excl.)
 
Ang. nye produkter i april:
Teksten fortæller minicontainer a 660 L til 3.000,- men så er der et billede af en ret (som forresten ser lækker ud).
 
Derudover er jeg faldet over en del stavefejl, som igen får siden til at virke uprofessionel......
 
Inden du går i luften med projektet ville jeg lige bruge et par timer mere....
 
Bare et råd fra lille mig.
 
God arbejdslyst!
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror nu også at jeg ville kigge lidt på hjemmesiden, og evt bruge lidt penge på at få lavet en shop der skiller sig lidt ud fra de mange "amatør-shops" der er på nettet. Der kræver ikke de store ændringer, men bare lidt med farve og layout, da den minder meget om mange andre shops (er det OScommerce eller sådan et system du bruger?), og du vil jo gerne skille dig lidt ud fra mængden.

Med hensyn til markedsføring kunne det være en idé at besøge amazon.co.uk og se hvad de har af gode bøger på markedet, evt. klikke forbi trådene i det her forum omkring gode bøger og websites.

Med hensyn til sælgere kunne du jo evt. prøve at kontakte handelsskolen på Nonnebakken i Odense, de har salg som valgfag hos deres markedsføringsøkonomer(et ganske udemærket kursus, jeg lærte i hvert fald en hel del), så kunne du måske få et par af dem tilknyttet som fritidssælgere, eller hvis der skal pr i det, få hele klassen til at arbejde som sælgere en dag, imod at de får % af det overskud de generer. Så kunne du skrive til Fyens stifttidene: "Eleverne afprøver deres viden i praksis" eller sådan et eller andet(få evt. en amino til at hjælpe dig med pressemeddelsen. Ved ikke om det er et brugbart alternativ, men man kunne måske lave lidt spin på den...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)