Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af to fantastiske domæner...SE HER!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Så hopper jeg da også lige med på vognen, sælger:

 

kcp.dk

kodning-online.dk

gratis-hosting.dk

 

kontakt:

kc @ mobilemarketing.dk 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
www.pixelfejl.dk
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløjsa! :-)

 

Mit domæne er godt nok ikke til salg (selvom det pt. kun bliver brugt til mails)... me vil da alligevel lige dele adressen med jer :-) valo.dk

 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - undskyld, jeg sov vist i timen. Tak for drillerierne

 

Jeg driver jo sitesellers.dk og er generelt altid i markedet for at købe noget godt eller interessant. I øjeblikket er det primært hvis der er omsætning det er interessant. Derudover skal der jo være likviditet til det...

Nå, men jeg lancerede sitet for at skabe en platform for køb/salg af sites - først med et forum, og senere med en egentlig kontaktformular hvor man kunne indsende salgsobjektet. Jeg har været nødt til at lave det hen over et CMS, og det har ikke været så hensigtsmæssigt. Så jeg vil i stedet benytte ABC-auktion.dk til at skabe den markedsplads som jeg lovede. (ABC-Auktion.dk var oprindelig tænkt som markedsplads for auktionssalg af f.eks. en uge i sommerhus - det kunne sommerhusejeren så udbyde, og på den måde altid få markedsprisen)

Så her er lidt for jer i markedet for "køb eller salg af domæner, websites, hjemmesider eller annonceplads.
www.ABC-Auktion.dk Bemærk at der ikke er økonomi i sitet - kun lidt Adsense itv. - Jeg håber at I kan bruge det til at få købt eller solgt.

 

Ha´ en god søndag.

 

Oldenburg

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)