Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone tilbyd søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

Jeg søger den nye Iphone med 3 g, som skal være åben på det danske net, og skal være klar til jeg lige kan smide mit Sim kort i.
Giv mig et tilbud jeg bare ikke kan sige nej til.


Fra Århus C
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Vent til d. 11 juli hvor den rent faktisk kommer i butikkerne.

Ellers tjek www.ohmac.co.uk eller http://www.gayleselectronics.com/product_info.php?products_id=11804 og forudbestil den i England.
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kasper Teglgaard:
Vent til d. 11 juli hvor den rent faktisk kommer i butikkerne.

Ellers tjek www.ohmac.co.uk eller http://www.gayleselectronics.com/product_info.php?products_id=11804 og forudbestil den i England.

Ja, og vær forberedt på en del svindlere (ikke nødvendigvis fra de ovenfor nævnte sider) der vil udnytte situationen.

Den kommende iPhone sælges indtil videre kun med abonnement (også i USA) og den nuværende import derfra kan ikke fortsætte på samme måde. Derudover, vil telefonen være simlåst. Sidste gang tog det næsten et halvt år at få brudt låsen, så du risikerer at komme til at vente længe på at få den til at virke, selvom du skulle være heldig at få fingre i en telefon.

Derfor vent, i første omgang til d. 11. juli hvor telefonen kan købes. Indtil der ved vi ikke rigtigt hvordan tingene vil foregå, til trods for at mange også danske allerede taget imod forudbestillinger. Vent dernæst også indtil der begynder at komme meldinger om at den er oplåst. Følg evt. med på min egen blog om iPhonen hvor jeg nok skal holde dig opdateet med de seneste nyheder.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)