Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I nogen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et firma, hvor de har sælger som køre ud til restauranter, cafeer og hoteller, hvad de sælger er egentligt ligemeget, for jeg vil gerne havde at de tager mig produkt med sammen med deres egen.

Så kender i nogen firmaer hvor dette kan lade sig gøre, så vil det være til en stor hjælp.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal selv til at sende brochure ud til en række dinner transportable firmaer. Ved ikke om disse er interessante for dig, og om du er interesseret i denne fom for markedsføring eller om det skal være regulære salgsbesøg.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad ligger der i det? Hvilke type produkter er det, sammen med de andre? Der skal jo helst være noget sammenhængende og ikke-konkurrerende

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
det skal være en salgsstyrke
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er ikke et fysiket produkt, det er nærmere et medlemskab til en internet side, hvor vi samler alle de danske spisesteder, så man hurtigt og enkelt kan finde et spissted, og få et indblik i hvad de kan forvente der, samt er der nogle andre små ting, som man kan få ud af side.

Du kan jo tjekke siden på www.spisher.dk ser hvad det er. dog vil jeg lige sige, at siden er ikke gået i luften endnu, det regner vi med at gøre i maj engang, og med de første 100 medlemmer. så der kommer stadig til at ske nogle små ændringer på siden, og der kommer nogle flere funktioner ind, f.eks videoklip over spisstederne..
 
Vil gerne høre fra dig igen når du har set siden.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej easy_lang

 
på din ret pæne webside under tilmeld var det msåke en ret god ide at oplyse dine priser for jeg er sikker på det i sig selv ville være et krav fra dine kunder med denne info.
 
jeg personligt ville ikke begynde at udfylde en formular bare for at få pris info, det er jeg sikker på de har alt alt for travlt til at ville bruge tid på.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det kan du selvfølgelig have ret i,  og det vil jeg tage til efterretning. men 99,9 % af de medlemmer er vi ude at oprette selv, med is kold canvas
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er idéen med det for vores konsulenter? Ligger der noget profit i det for dem?

Skriv evt. til mf@refocus.dk
 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen ideen er jo at tjene ekstra, så ja der er profit i dette.

Har du en styrke der køre rundt til disse kunder???????

Fra Odense SØ
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke regne med fyn, da www.fyn.dk har lavet en sådan ganske gratis for restauranter, cafeer og hoteller. Om der findes andre portaller rundt om i landet ved jeg ikke, men undersøg det lige for hvorfor betale fornet men kan få gratis andre steder ??

Jeg tror ikke du skal regne med den store tilslutning, der er jo allerede masser af guider til spisesteder i papir form. Det er jo heller ikke svært at finde et spisested på nettet.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)