Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide til dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derude i stuerne

 Jeg er sportsinteresseret og så derfor fodboldfinalen her til aften hvor Spanien fortjent vandt 1-0 over nabolandet.

 Kommentatorne nævnte at der i løbet af EM var blevet solgt 1 mio fodboldtrøjer.. Disse ligger typisk af en værdi på 4-500kr.

 

IDEEN

Ideen er så at man her til Tour de France laver et lille nummer.

Man sælger simpelthen tour-trøjer (jeg formoder at der bliver solgt mere end 10 mio af disse europa over alene).

Man kunne så sælge trøjerne sådan at man køber en trøje og så med et spillernavn på, eller prikker osv.

Så kunne man lave en pointsystem..

 

Hvis man man fx har købt den gule trøje og der står Michael Rasmussen på, så kan man få 50% af trøjens pris refunderet

Hvis man derimod har købt en bjergtrøje med michael, kan man kun få 25% osv..

 

Tror selv på ideen, har bare ikke lige tiden og overskudet. Men projektet skal helt sikkert markedsføres godt..

Så laver man altså en form for ods, samtidig med at man køber en trøje. Folk vil gerne give 500kr.. Måske mere endda..

 

Håber nogen griber chancen!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt rigtig god avance...

 

Jeg er frisk på ideen hvis nogen springer med....

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk lige "detaljen" med hvem der har rettighederne til Tour de France navnet og logoet...

Jeg tror ikke de ser med milde øjne på at andre lukrerer på deres varemærke uden betaling af licens og godkendelse af produkterne.

Derudover kunne dit "spil" have problemer med spillemyndigheden under SKAT og Danske Spil så vidt jeg kan se.

Så alt i alt, det lyder spændende, kan sikkert blive godt, men der er også nogle ret alvorlige løse ender der skal styr på inden det kan føres ud i livet, og at nå det til touren i år anser jeg ikke som værende muligt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok ret Anders

.... men det kan lade sig gøre ... til næste år

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu kommer det også an på kvalite, hvad en trøje skal sælges for. Da der findes trøjer uden reklamer/navne som koster 800 kr. pr stk. så er det et godt tilbud om det er samme kvalitet du vil sælge for 500 kr.

I øvrigt har Ole Ritter haft monopol på at importere nogle cykeltrøjer af det helt store mærke. Jeg kan ikke huske hvad det hedder og jeg ved ikke om han stadigvæk er impotør (da jeg ikke intersserer mig for sport); men det er det værd at undersøge for ikke at komme i problemer. I øvrigt er der ikke meget tid til at få lavet varene og transporteret til Danmark.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Internettet
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Fed ide, dejligt du sådan gider dele den med alle (del og du skal få) og rimelig nem at eksekvere med lidt knofedt. Men som du selv er inde på, som på alle gode ideer, kræver det eksekvering og fokus. Jeg har ikke tid da vi er i fuld gang med at lave vores eget lille website i disse dage.

Men jeg kan tale med Ole Ritter såfremt nogen ville lufte det for ham og lave et konkret samarbejde. Det skader nok heller ikke at hans navn optræder men omvendt stiller det også nogle krav til hele set-up'et og måden det drives på.

Seriøs mulighed, så saml handsken op og send mig en pm eller email.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)