Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg lave med mine nye systemmer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

 Jeg har et kæmpe comunnity, hvor jeg gerne vil lave noget ud af, nogen som har en idé til det?

 

evt. nogen som vil være med til og starte det op?

Send mig en E-mail på: Sux_simon@hotmail.com

 

ps. har domæne.

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan du prøve at uddybe dit spørgsmål lidt? Big Smile

Hvad er det du søger..... En programmør? En ide mand? eller hvad?....

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en person, som vil kører sitet med mig, en person som kan noget jeg mangler, evt lave videre på siden (altså en programør) eller en grafiker, eller noget lign.

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået ideen til og lave en side om alle 3D chatte, Habbo, N.dk, Netslottet, Natbyen osv..

Søger programør til dette.

 Evt. nogen som vil sponsore noget? eller købe reklamme plads?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er dejligt at du har så mange ideer, det er jo virkelig - efter min personlige mening - en del af det at være iværksætter Smile

Men et godt råd fra min side vil være at kikke på dine mange ideer, lav en brainstorming på hver eneste af dem og kik derefter atter på alle ideer. Hvilke har mest potentiale og hvilke brænder du allermest for at udføre og se blive en realitet.

Jo flere ideer du førsøger at sætte i gang - især når det er samtidig - jo mindre succes har du formentlig med at finde mulige samarbejdspartnere mm - Når du ikke viser du går helhjertet ind for dine ideer og fører dem ud i livet kan du risikere at andre vil opfatte det på samme måde, og frygte at sidde med sorteper når du er rykket videre til næste ide mens den sidste stadig står og hænger.

Husk du har altid mulighed for at gå tilbage til en af dine andre ideer, også selv om du bygger den første op og gør den til en succes. Hvem ved, måske kan det være det bliver den måde du gør tingene på - sæsætter ideerne, for at lade en anden overtage viderudviklingen og går videre til den næste.

Rigtig mange har spurgt mig hvilke andre websites jeg har, og når jeg siger - ingen, jeg har kun Min-mave, kikker de på mig som om jeg er fuldstændig idiot. Det er jeg måske også men jeg tror det er vigtigt at holde fokus og den brændende interesse på et eller få projekter på en gang for ikke at risikere at stå med flere halvfærdige projekter i sidste ende.

Tag det du kan bruge af det jeg sagde og smid resten væk. Måske er min opskrift ikke den du skal bruge, så find den opskrift der passer til dig, din økonomi, dine interesser og ikke mindst dit liv.

De bedste hlsner

Birgit

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan fuldt ud forstå dig, men det er sådan, programering er igang, og der vil gå et par måneder før siden er oppe, og min hobby er at starte noget op :).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)