Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webedesign

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Aminoer

 

Vi søger en der kan lave en flot og ikke mindst brugervenlig hjemmeside til vores festudlejnings virksomhed da der ikke er nogle af os der selv kan lave noget brugbart.

 

Der vil i høj grad være mulighed for præge siden med hensyn til layout og ideer/forslag til siden modtages gerne.

 

Hvis dette er noget du mener at du kan hjælpe os med må du meget gerne skrive til os eller ringe på 26372626 imellem 09-14 på hverdage, så finder vi ud af alt det praktiske og pris mv.

 

Hilsen

Jesper og Goren

UNIQ

 

 

 

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

kig forbi www.granholm.dk  Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt en besked til dig...
Fra Odense M
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper og Goren

Jeg vil gerne hjælpe jer :)

Jeg er uddannet Multimedie Designer med speciale i brandbuilding og business development og udfra hvad i skriver kunne det måske være lige hvad i har brug for? Hertil er jeg igang med mit sidste år på en BA i medievidenskab m. speciale i organisatorisk kommunikation, hvilket betyder at jeg også evt. kan hjælpe jer med udarbejdelse af prof. tekster til siden og evt. andre marketingskanaler, brochurer mv.- såfremt i vel og mærke ønsker hjælp med dette.

I kan se hjemmesiden for mit nystartede webbureau her www.viraweb.dk - lad jer ikke skræmme af at jeg skriver viraweb ikke er et discount bureau. En ting er at lave en løsning for etablerede erhvervskunder, en anden at hjælpe andre aminoer som ligesom jeg er ved at bygge noget op.

Hvis i har lyst så lad os se hvad vi kan finde ud af Smile

Venligst

Dan Johannesson 

 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Wølund & Wraae, de laver vores webdesigns m.v. og er meget behagelige at arbejde sammen med.

 Her er deres link

www.wogw.dk 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jesper & Goren

Vi er en tegnestue som arbejder med både webdesign, tilbyder forskellige CMS systemer og design til tryk. Det betyder blandt andet at designlinien holdes ubesværet, når man går fra web til tryk - eller omvendt.  Vi har snart 10 års erfaringer og har også hjulpet mange nye iværksættere med at få den rigtige hjemmeside, som er skruet sammen, så det passer til dem og deres målgruppe. Og rigtig mange af vores kunder kommer tilbage år efter år, når de skal have noget nyt. Desuden har vi et samarbejde med tekstforfattere og PR folk. 

Kontakt os for et reelt tilbud.

bedste hilsner
Dorte Andersson 

 

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også hjælpe. Du kan læse alt om min løsning her

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej igen

 

Vi ville bare lige sige at grunden til at vi ikke har svaret er at vi har haft meget travlt og vi fik en sand overflod af svar(tak for det) og tilbud.

 

MVH

Goran og Jesper

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

JA, der er mange om buddet, og få som matcher mine priser Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)