Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af firma...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino bruger.

 jeg har gået sygmeldt i godt og vel 2 måneder nu, og vender nok ikke tilbage på det fysisk arbejdesmarked.

så har gået med iden om at starte egen firma. men mangler lidt hjælp til hvordan og i hvilken række følge jeg skal gribe det hele an.

 

Produkter jeg vil sælge, bliver brugt verden over på alle værksteder samt maskiner. men første omgang handler det om danmark

produkterne skulle bliver impoteret fra kina og japan. ved der er  andre firma i danmark som sælge produkter magen til, men 2 forskellige frabrikanter. planen er så jeg ville indføre den 3 og så gøre det billiger ind de 2 andre, da jeg ved de ligger i den højer prisklasse

 hvordan skal man kontakte de udlandske firma, hvordan med importen af varen ( told skat osv ), og skal man købe kæmpe lager hjem og satse eller købe små potioner hjem, så må kunderne nøjes med det i starten  ? da det jo nok ville tage noget tid at få varen hjem

 mvh jakob 

 

 

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ring til told og skat, de ved noget, derefter ring til de respektive ambasader her i danmark. ring eller skriv til du firmaer du vil importere fra, er kunderne firmaer eller private, ??  hvis det er firmaer ville jeg opsøge dem for at høre om deres ønsker. husk du skal have importtiladelse

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det er fra Asien skal du betale told og det ville jeg kontakte Skat omkring...

Du kan sagtens bare ringe (husk tidsforskel) eller maile til virksomhederne. I mit job handler vi meget elektronik med firma fra Kina og de er generelt gode til engelsk og helt vilde med at sælge! Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)