Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man i gang?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

 Jeg går og overvejer at blive selvstændig, men ved ikke rigtig hvordan jeg kommer videre og om det overhovedet er noget der kan lade sig gøre...

Jeg kunne godt tænke mig at starte en grossist-virksomhed, dvs. jeg får varerne hjem og sælger dem videre til butikker som sælger varerne.

Jeg har overvejet at sælge tasker, bælter, solbriller og diverse accessories, men hvordan finder man leverandører i udlandet af sådan nogle varer?

Mon det overhovedet er noget man kan sælge, eller er der i forvejen en masse der sælger disse varer så det bliver frygtelig svært at komme ind på markedet?

 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det nemmeste er bare at google efter det på engelsk og tysk og se hvilke producenter der er. De fleste producenter har websites, når du har fundet dem skal du så bare kontakte dem. 

 Hvis man kun ville sælge noget hvor der ikke er mange andre der sælger så er det svært at finde noget. Men du skal selvfølgelig have en strategi for hvordan du vil komme ind på markedet og hvad du kan gøre bedre end konkurrenterne.

Held og lykke med projektet :-) 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder lidt for mig, at du elsker at shoppe disse ting, og så regner med du selv kan få det lidt billigere, men jeg vil tilslutte mig den anden svarer google og tag kontakt til de danske firmaer som du ønsker skal sæge dine ting, der er altid plads til en til. tro på din ide ellers får du ikke andre til det. held og lykke

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene... 

Næ, det er nu ikke fordi jeg selv shopper disse ting meget (faktisk meget sjældent)... og heller ikke fordi jeg regner med at kunne få en masse ting billigt... men måske man skulle overveje at finde på noget andet... nogle input???

 Jeg må prøve at google, tænkte bare at mange at sådan nogle ting bliver lavet i østen, det kommer vel ikke frem når man googler...?

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laconda

At sælge - bare for at sælge, er ikke altid en god ide, især ikke hvis produktet du skal distribiere er uden din interesse.
                                             Forsøg at finde din egen NicheWink

Prøv at stille dig selv følgende spørgsmål:

Hvad har din interese - har du en ekspertviden - hvad er der fokus på nu (økologi - pas på vores natur mm.) - hvad er salgsbart - hvad er du rigtig god til?

Måske bringer det dig lidt videreSmile

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Laconda

Jeg har selv en import virksomhed www.spadk.dk der impotere blandt andet spabade fra kina. Men der ud over hjælper vi også andre virksomheder med import fra kina da vi har eget kontor i Shanghai. med hensyn til at finde en leverandøre er ikke noget problem.men du skal vide at det er et marked hvor der er masse af leverandøre i der allerede  operere i disse produkter

med venlig hilsen

spadk.dk

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Laconda:

 Jeg må prøve at google, tænkte bare at mange at sådan nogle ting bliver lavet i østen, det kommer vel ikke frem når man googler...?

De har altså også internet i Østen.......................

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv alibaba.com. Der er masser af kontaker til producenter og beskrivelse af deres produkter. mvh BA
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Zentrada.de  har mange tyske leverandører af de ting du påtænker :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Valby
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laconda,

Jeg kan desværre ikke hjælpe med kontakt til grossister osv., men det er der vist andre, der har kunnet. Hvis du søger generel info om opstart af virksomhed, så tjek vores side www.ivaekst.dk ud. Der ligger ca. 1.500 sider med artikler og andet godt om opstart af virksomhed, forretningsplan, forretningsudvikling og vækst.

 Venlig hilsen

Mette, IVÆKST 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)