Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan findes den rigtige beliggenhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi er et par der i de sidste 5 år har arbejdet med sushi. Vi har fra starten vidst at vi ville være selvstendige. Men uheldigt for os er der jo sket en explosion af nye butikker på markedet de seneste år, og der er snart ikke en flække tilbage i storkøbenhavn, der ikke allerede har en sushibix. Vores produkt er absolut førsteklasses, vores håndværk og kreativitet er i top. For at komme ind på det nu lidt trænge marked, har jeg overvejet forskellige stradegier. Skal vi være, dyre, billigere, hurtigere, større, eller smartere end de andre? - Og så bare bevæges os ind i feldtet og give de andre kamp til stregen, eller Søge længere ud af KBH. hvor markedet er mere tynd? Vi er ikke i tvivl om at der forsat er et godt marked for sushi nogle år endnu. Jeg har også nu været på udkik efter de rigtige lokaler til vores butik, har været på udflugt storkøbenhavn tynd, i min søgen. Men har desværre ikke fundet dethelt rigtige sted til den rigtige pris. Og så nu føler vi os nu overhalet inden om, for de andre har åbenbart fundet forretningerne før os, Til trods for at jeg jævnligt i næsten 2 år har besøgt 15 erhvervs mægleres hjemmesider,  salgslister samt telefoniske hendvendelser om steder jeg ville være interesseret i. Hvad går der galt?, Jeg har flere gange været ude for at en bestemt adresse jeg syntes kunne være perfekt er blevet taget for næsen af mig. Så kære alle hvordan bærer jeg mig ad med at optimere min søgning? Eller ser/ tør jeg bare ikke mulighederne der hvor de er?

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm her en astrologs mening, stop med at læse mere, hvis du er imod astrologi...............................

 

det jeg kan se i det horosskop jeg slog op var I går med limrem og seler, viljen er der, modet egentlig også, I vl bare være heeeeelt sikker, og det bliver I aldrig ----- aldrig , jeg ser også meget succes med det. men I spærre jer selv med jeres hvad nu hvis'ser, GØR DET, det bliver aldrig det rigtige tiddspunkt,sted,lokalitet efter jeres målestok alligevel. jeg vil tro der skal gå 3 måneder endnu, så har I et sted som I går videre med. der er noget mellem jer to som I ikke har helt fat I som også kan spærre lidt, er det menningen i begge skal være i forretningen eller ? har den ene af jer et arbejde som er svær at slippe trykheden fra.    

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk svar,...Jeg tror minsanten at jeg fandt det rigtige sted igår, ja så går der måske nok 3 måneder. og nej vi skal ikke begge stå i forretningen, og jeg beholder mit trykke Kokke job.

Hvordan gjorde du det???

Super

 

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke med det, glæder mig I har fundet noget i kan bruge. ang det du beholder dit "sikre job" kan jeg god forstå, MEN altså I jeres tilfælde synes jeg det ser ud til at være med til at sætte forhindringer og forsinkelser op foran jeres succes, det er som om den tvivl der derved næres , afspejler sig i jeres projekt, nogle mennesker som I skal bruge kan være vanskelige at overtale, fordi I ligger en negativ energi omkring jer og projektet,

det er alt samme jeres valg, livet arter sig efter de valg I tar i det liv

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak.

Men udover astrologisk rådgivning, må det være et relevant spørgsmål for mange.

Hvordan findes den gode beliggenhed?

Nogle som jeg har holdt øje med, er feks. den relativt nye is forretnings kæde, Paradis.

De har formået at finde lokaler på de helt rigtige steder hele vejen igennem. Og til trods for at jeg har søgt i samme område med mine noget begrænsede midler, så har jeg ikke set lokalet opslået nogen steder.

Hvordan har de båret sig ad?

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror tit det handler om netværk... Altså at man kender en, der lige har et lokale til salg/leje og så får man muligheden for at se det inden alle andre...

Det er i hvert fald min erfaring både med privatbolig og erhvervslokaler...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)