Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister jeg kunder på dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære (formentlig varme) medaminoer.

På vores webshop www.juletrae.com har vi alle vores produkter (næsten kun juletræer i forskellige størrelser) placeret i venstre side. For overblikkets skyld og for at få muligheden for at få kørt flere varer ind i webshoppen, er jeg blevet foreslået at lave en dropdown boks eller en underside hvor kunden så kan krydse af, hvilke størrelser der ønskes.

 Men jeg er meget i tvivl om det vil være negativt for vores konverteringsrate/salg.

Det vil jo betyde, at kunden ikke kan se alle vores størrelser og priser på forsiden, men skal længere ind i webshoppen for at få det overblik.

Hvad mener I?

Skal jeg lave ændringen og få mere overskuelighed på forsiden, eller skal jeg lade være?

Hilsen

En 130 grader varm juletræsdyrker der burde holde fiesta.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg synes det er et godt råd du har fået med en drop down liste. Lige nu ligner det mest af alt en programeringsfejl. Mit proplem med den nuværende opstilling i din ventre side, er at der står det samme så mange gange (juletræ). Enten fjern ordet juletræ fra de første mange linjer eller lave en dropdown (eventuelt kun med juletrærene). Evt del det ind i nogel kategorier, såsom Juletræer, juletræsfod og pynt

 

Håber at det kan bruges

 

Mvh Anders

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Aloha juletræssælger.

Det er jo blevet in med de her A/B split tests, hvor du skifter mellem forskellig layout og måler konverteringen mellem version A og version B.

Jeg mener at Google Adwords har noget A/B split test værktøjer, men ellers prøv at google det.

Jeg håber du kan bruge det til noget.

 

 

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis jeg var dig ville jeg også flytte dit dankort logo op..... Bare en tanke

 

Ellers synes jeg at det er fint med en niche som denne

 

Mvh Anders

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Martin.

Martin, jeg har overvejet det med at lave nogle splittests, men problemet er at jeg har en ultrakort sæson, og i den sæson kører alting på de absolut højeste nagler - derfor er der ikke rigtig tid til dette.

Derfor må jeg forsøge at optimere så meget jeg kan, uden at få nogle direkte input fra kunderne:-(

 

Anders, tak for tilbagemeldingen, jeg tror jeg vil se om jeg kan lave en dropdownliste indenfor de forskellige kategorier.

Hvis nogen ved hvordan man laver en dropdownliste i en Dandomainwebshop så er jeg lutter øre.

 

Hilsen

En hedebølgeramt Julemand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)