Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

beslutningen om at åbne den rigtige slags butik!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa ku godt tænke mig at få lidt ideer om hvordan jeg skal tage den endelige beslutning.

 Jeg har drømt om at få min egen butik og er i løbet af de sidste mange år blevet splittet over hvilken type butik jeg skal åbne.

jeg er pt. blomsterbinder og elsker det kreative arbejde men det med at arbejde i alle helligdagene går ud over mit familieliv.

derfor vil jeg gerne åbne noget andet som stadig er kreativt, jeg har længe drømt om at åbne en butik med festartikler: lækre servietter, lys, sangskjuler, småting til at lave alt mulig pynt til festen og en masse andet inde for den genrer.

Mit spørgsmål er så hvordan finder jeg ud af om det er det rigtige at åbne lige denne butik, jeg ved mange efterlyser en sådan butik men er der nok penge idet.????

 Og hvis jeg tar springet hvordan finder jeg så de rigtige leverandører inden for festartikler??

Håber der er nogle der kan hjælpe mig bare lidt på vej.

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Undersøg, om der eventuelt findes andre virksomheder, der laver det samme. Kan de noget, som du eventuelt ikke kan? Er der åbenlyse fejl og mangler i deres koncept, som du kan gøre bedre? Hent evt. konkurrenternes regnskaber på www.cvr.dk. Det koster 37,- pr. regnskab. Så kan du se, om de tjener penge, og hvad pengene går til. Du ved, at det er det rigtige, hvis du ikke kan lade være. Held og lykke, Johnny
Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

det jo svært at rådgive andre ihvad de skal åbne af butik, det er jo din indre ild vi andre så skal gætte os til. og mange gange vil det være hvad vi selv et eller andet sted ville åbne (hvis vi var dig), men kan alligvel ikke lade være med at at komme med et forslag. udlejning og leasing af kunst og udsmukninger til firmaer. du skal så rundt og finde nogle kunstnere og se deres kunst. bruge din evne til sammensætning af skønne ting, firmaer vil så nyde godt af dette, få nogle pæne lokaler og indgangparti, m/m det kan så blive udskiftet efter aftale hver måned. eller sådan noget

kunsterne vil elske dig for dit arbejde, tingene skulle selvfølgelig kunne købes, jeg ved godt det findes, men gør alt næsten ikke det. da jeg åbnede mit gulvirma kan jeg ogst love dig at der fandtes masser af dem i forvejen, vi er jo ikke opfindere, blot iværksættere

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det er at du er blomsterbinder og nu vil være selvstændig, det er ingen hindring.

Men for at være i den du'r så kunne du jo starte en Brugskunst forretning, måske en Franschie af Tiger eller Søstrene Grene?

Det er sådan set det eneste jeg lige kan komme i tanke om.

Jeg ved at der en rigtig god brugskundt grossist ved navn; Ib Laursen. 

 

Men da held og lykke med det herfra Smile

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)