Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Alle Amino'er

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Amino'er,

 Jeg har et problem og søger alt den hjælp jeg kan få.

 Jeg er løbet tør for idéer, men har bøde kapital,vilje og lyst til at starte noget op. Såvel småt som stort.

 Er der nogen der har nogle gode idéer de vil dele med mig, evt. som et partnerskab?

Håber på at høre fra en masse ;-)

De bedste hilsner

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der nogle områder du er specielt stærk indenfor, eller særligt glad for at arbejde med?

Og så måske lidt om dig selv og hvor du gemmer dig henne af i landet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

 Tusinde tak for det hurtige svar.

Jeg er dygtig til at skaffe gode aftaler, kunder og generelt bare markedsføre.

Det må gerne være noget på nettet. Er ikke afvisende overfor noget :-)

 Jeg bor I Aalborg, så det er oppe nordpå jeg gemmer mig!

 

De bedste hilsner

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har selv en mindre virksomhed jeg selv er ved at gå lidt i stå med, jeg skriver lige noget info om den så kan det være du synes det er en god idé:

Virksomhedens navn: Study for Knowledge

Virksomheden blev oprettet sidste år, og er pt. et enkeltsmandsvirksomhed. Virksomheden koncentere sig om salg af skolematerialer til første års elever, på enholdsvis: HHx, Hg, Gym, Hf, VUC, UNI, og aftenskoler. Det som sælges er diverse skolematerialer, så som blyanter, lommeregnere, papirblokke, m.m. Disse vare bliver placeret i kassen der er blevet navngivet: guld, sølv, og basis pakke. Med tiden var det meningen at skabe et datterselvskab med salg af kontorartikler.

Da virksomheden åbnede for første gang fik den 30 bestillinger hvor af 20 betalte og de resterende 10 sprang fra.Det skal da også lige siges at virksomheden havde brugt 0kr. på reklame.Det gode ved denne virksomhed, er at den ude lukkende kører med forudbetalinger, så den er i stand til hele tiden at levere et højt antal pakker. Ulempen er dog at der kun er 1 skolestart om året. Jeg ved at markede er stort, kan man komme først ud til alle de nye elever så de fravælger konkurrenterne såsom: Bog og idé, og Gad. Har man nærmest monopol af salget af skolemateriale til førsteårs elever.

Så det var en meget kort beskrivelse af virksomheden. Hvis du vil have mere information er du velkommen til at kontakte mig. 

hilsen John 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)