Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangel på ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ny her på sitet, men fik det anbefalet af en ven, så jeg ville lige prøve sitet.

Jeg er i den situationer, at jeg gerne vil igang med noget internetvirksomhed/-organisation.  Allerede nu har jeg en lille underholdningsportal, som jeg dog er gået lidt i stå med. Min ønske er, at jeg kan komme til at tjene nogle penge på det - det lyder måske lidt overfladisk.

Jeg har tænkt i forskellige baner, men kan ikke komme frem til noget. Den brainstorm, som jeg har lavet, kommer ind på forskellige shops, anmeldelsesportal, ungdomsportal eller lignende.

Kan I komme med nogle gode og nye ideer - og råd til at komme igang?

 

Jeg kan lave hjemmesider (html, css og kan også hurtigt fikse noget php, hvis det blev krævet), og jeg er også ret kreativ, så jeg kunne også godt lave grafik.

 

Venligst

Jesper Nørgaard 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jesper

Må jeg ikke se noget af det du tidligere har lavet?  Big Smile

Mvh.

Nikolaj 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok ikke specielt imponerende, men her:

http://www.spound.dk/

Jeg har arbejdet med mange andre ting, men ingen af dem blev færdige eller lagt på nettet 

Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne måske have været pænere, men man skal jo starte et sted :)

Hvad du kunne bruge din tid på og samtidig tjene penge så ville jeg da forslå affiliate, der kan i hvert fald være gode penge i den slags. Det kan du forske lidt i. Men derfor kan underholdnings portaler heller ikke være ringe, du skal bare være sikker på aldersgruppe og være klar over hvilke signaler din side viser, det kan være lidt svært når man programmere så synes man nemlig (i hvert faldt i mit tilfælde) at man har lavet noget sindsygt godt, men så når det kommer til brugerne så er der ingen succes.

Men programmering og idé er heller ikke alt, det skal kunnes markesføres osv. - men det er jo en anden ting.

 

God vind.

Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mener du selv du er til at programmere - fra en skala fra 1 til 10? :)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)