Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til verdens "gå-i-byen" mennesker

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har en Kanon! idé, jeg vil bare ikke notere denne idé online for den er ikke beskyttet på nogen måder. Og så er det at den nok bliver taget.

 Kort info:  Den er en vare der skal produceres.

Det jeg har klar:

  • Hvem målgruppe  er
  • Hvem der skal være distributører
  • Navn + Logo
  • Forretningsplan (under konstruktion)

Dette har jeg ikke klar:

  • Aftaler med Produktion/ råvare forhandlere
  • Start kapital
  • Indpakning
  • OG VIGTIGST AF ALT MÅDEN MAN SKAL PRODUCERE DET PÅ
Det kan godt være det lyder som en ikke holdbare idé, nu hvor man ikke har styr på hvordan det skal produceres. Men altså vidste jeg det ville jeg ikke lave dette indlæg.

Søger svar til mit problem af en der er: meget kreativ. 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du bliver nok nød til at spytte lidt flere informationer ud.

Det er jo ikke sådan lige til at henvise til en potentiel producent når man ikke ved om produktet skal laves i glas, jern, være elektronik, være en lille plastik dims, etc.

Som jeg lige sidder og læser dit indlæg kan jeg overhovedet ikke regne ud hvad det konkret er du gerne vil have hjælp med (det er givet vis bare mig der er dum, men dumme mennesker kan også hvad gode ideer Stick out tongue)

Mvh Peder

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Inlægget var også ment til at skille nogen folk fra, og finde nogen der måske gerne ville vide nærmere.

Men et mindre hint er is, (isterninger). Jeg føler med dig hvis du stadig er lidt "lost"

Er du kreativ? :P

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 Haha... Nope jeg er ikke kreativ, jeg er en af de uheldige dumme mennesker som ikke har nogen gode ideer. Det var mest af hensyn til de andre jeg skrev.

 Du bor ikke tilfældigvis i eller i nærheden af en fiskerby? Der tror jeg der skulle være mulighed for at få lavet noget costum made is på et såkaldt isværk. Hvis det ikke skulle være tilfældet, så er jeg nok noget blank :)

Mvh Peder

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg har selv leget med at lave en prototybe, men uden held, tror det kræve lidt mere end min lille fryser Smile

Jeg takker ellers for kommentaren, og ser om det kan være til nogen nytte.

 Tak

mvh

John

Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jeg kender en der sælger ismaskiner laver isterninger skulpture alt i is. Har kontaker både ind og udland til nogle meget seriøse ting. Maskinerne er volsomt dyre men de findes i danmark og det er kun ideen der sætter grænser!!!

Skriv en pm  til mig og lad os drøfte lidt nærmere hvis det har interesse!!

 

 

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jo nu skal du hører, hvis det er sådan man kan få en maksine hvor man selv vælger i hvilken form, + evt. hvor hurtig/mange den kan lave af gangen. Så vil jeg nok meget gerne vide mere.

 

Mvh

John R.

Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay pt. findes der maskiner som kan bearbejdes is som man kan bearbejde metal dog en masse produktion svær for da skal tingende støbes og det kræver en anden form for tilgang.

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok med den idé jeg har, ligges der også mest vægt på at det bliver lave korekt, der skal helst ikke ske fejl.

De / den maskine du snakker om, er det en der håndlaves? For i dette tilfælde er muligheden for at patent beskytte den. Og det er hensigten hvis dette kan lade sig kører.

MVH

John R.

Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af størelsen på den konkrete ting der skal fremstilles så findes der et par mennesker i danmark der kan lave dem i hånden. Jeg kender den ene særdeles godt. Maskinen fungere med laser og skær ud i isen. Jeg tror ikke de findes i danmark i nu men en nær ven har et agentur og skal nok importere en fra et andet land.

Men de ting der skal bruges til sådan noget her er meget kostbare og kræver mere end bare maskinen kølerum transport osv.

Skal jeg prøve at sætte noget kontakt op mellem jer?

 

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)