Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forpligtelser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvormeget forpligter man sig til når man er oprettet som selvstændig med moms nr.Skal man indberette til skat hver 3 måned.Har tænkt på at oprette mig nu og begynde så småt at opbygge lager.

Skal jeg have mig en revisor fra starten eller kan jeg vente til regnskabs året afslutning??

Så på et tidspunkt et link hvor man kan oprette sig online.

På forhånd tak 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal indberettes moms hver 3. eller 6. måned, alt efter hvilken ordning du er på, sålænge du er momsregistreret.

Jeg vil bestemt anbefale dig at få fat i en revisor med det samme, så du dels er sikker på, at få ført dit løbende bogholderi ført på den rigtige måde og samtidigt får afklaret eventuelle opstarts-spørgsmål. Gode revisorer har tit mange gode råd i opstartsfasen. Og det er penge der er givet virkelig godt ud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nyoprettede firmaer vil altid starte på kvartalsvis momsafregning.

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ok Tak for de hurtige svar

Er der nogle bud på hvor meget man skal bugetere med for en lille virksomhed som skal vokse over nogle år.Evt med nogle timers rådgivning inden opstart.

På forhånd tak

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte at skrive at jeg skal sælge sportsartikler ,internet baseret og gennem netværk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Prøv at lave et budget, hvor du ligger dine forventninger ind.

Du kan måske få branchetal mv.

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kan du forklare hvad du mener med brancetal.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ved ikke om Danmark Statistik elller en eller anden brancheforening idenfor dit område ligger inde med

nogle branche/nøgletal mv.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 Der findes en lang række af dygtige selvstændige regnskabsfolk, som er knap så dyre som revisorerne og som kan holde dit regnskab ajour løbende (du kommer dog ikke udenom revisoren i den sidste ende). Dette er meget vigtigt, da du vil kunne holde fokus på at opbygge din virksomhed i stedet for at have dette - for sådan nogle regnskabsfolk som jeg selv - "lille" problem med tallene.

 Du må gerne ringe til mig på 61 28 83 84 eller skrive på fokus@mail.tele.dk, hvis du vil have en idé om, hvor mange timer dit i starten lille bogholderi kan tage. Jeg forventer intet til gengæld for denne service.

 Mvh.

Michael Kousgaard

Fokus Regnskabsservice

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)