Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af pølsevogn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har været på jagt efter en pølsevogn og fundet en men jeg kan ikke komme i kontakt med fødevare direktoradiet de har sommer ferie jeg har styr på egen kontrol - stade plads .Osv... jeg har tideliger arbejdet i en pølsevogn som afløser og som tjener med serverings kursus trin 1 og 2 fra Amu er der nogle der ved hvad der ellers skal til af beviser og Div tilladser og er det nok med Amu beviserne 

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg ha haft en pølsevogn i forb. med at jeg havde et diskotek. det ser rigthigt ud det du siger du har, men husk på at du skal have et hygiegnekursus for at må stå i den

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have et næringsbrev. der skal du bestå en næringsprøve da du ikke har et svendebrev inden for faget. denne kan bl.a tages inde i Glostup ved jeg. men søg den på nettet da man kan øve sig på nettet.

Så skal du søge om næringsbrev hos politiet og så skal fødevaredirektionen godkende dine lokaler/vogn... og vis du har alt det andet på plads så er det vidst det eneste du skal... ja så skal du selvfølgelig have et hygiejnebevis og en egen kontrol program. det kan hentes på nettet...

 

jeg ved ikke hvor du vil have sådan en her i landet men ellers har jeg en café i frederiksværk i nordsjælland som du kan forpagte...

 

mvh

 

x

Tilmeldt 12. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak for tilbudet men jeg skal holde til ude i Valby der har jeg fået en rigtig god plads Yes jeg må kigge vidre på nettet skal først starte op den 15/8 så der lidt tid endnu til at få detaljerne på plads

 

>>>Hotter<<<

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)