Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uhæmmet pral

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bliver sgu lige nødt til at prale lidt


Pressemeddelelse - København den 28. juni 2004



SPAMfighter vinder stor spam filter test i Tysklands største computerblad.

Det Tyske computerblad "Computer Bild" med 4 millioner tyske læsere, har lavet en omfattende test af 7 forskellige spam filtre og testvinderen blev danske SPAMfighter.
SPAMfighter vandt over Bitdefender, Microsoft spam filter, Spampal, Spamkiller, Spamhilator, Superspamkiller Pro og Spambully.

Computer Bild skrev: "Endelig et spam filter der virker. SPAMfighter Pro overbeviser med sin gode spam genkendelse. Filtret fjernede 960 ud af 1000 spam mails."

Computer Bilds software redaktør Olaf Pursche fortsætter: "Får du dagligt e-mails fra fremmede mennesker? F.eks. Fra "Vanessa" der vil hjælpe dig med at tabe dig? Eller fra "Fernando" der kan skaffe dig et billigt mærkevareur? Jeg gør ikke! Takket være testvinderen SPAMfighter Pro, lander den slags irriterende mails øjeblikkeligt i min Outlook 2003 skraldespand. Kombinationen af de to stykker software, holder min inbox spamfri."

"Vi er meget stolte af testresultatet. Vi er oppe imod store amerikanske koncerner med masser af kapital og alligevel er det lykkedes at lave et bedre produkt end dem. Det er et tydeligt tegn på at dansk innovation kan hamle op med det store udland, selvom vi nogle gange har færre ressourcer" Udtaler Martin Thorborg, medstifter af SPAMfighter.

SPAMfighter har 40.000 tyske brugere og det er derfor det 3. største marked for SPAMfighter. SPAMfighter er stadigvæk størst i Danmark, men USA og Tyskland rykker dog hver dag nærmere.

For mere information, ring til Martin Thorborg på 7022 1551 eller send en e-mail på adressen: martin@spamfighter.com


Eller kig på hjemmesiden: www.spamfighter.com

SPAMfighter bruger den styrke der ligger i, at ca. 600.000 brugere med ét klik rapporterer, hvis de får en spam mail. Når flere brugere har rapporteret den samme spam mail, bliver den automatisk filtreret fra alle andre brugere. Det betyder at mere end 95 % af alt spam bliver filtreret fra, før den enkelte bruger når at se dem.

SPAMfighter, Europas førende anti spam udvikler, er et dansk firma ejet af stifterne af Jubii, Henrik Sørensen og Martin Thorborg, og de 2 programmører Daniel Hjortholt og Martin Dyring.
SPAMfighter beskæftiger 11 mand som sidder på Nørrebro.
SPAMfighter har ingen gæld og er 100 % finansieret af de indtægter salget af SPAMfighter klienten indbringer.
SPAMfighter fjerner hver dag 2 millioner spam mails ud af 3 millioner testede e-mails, modtaget af godt 600.000 brugere i 194 lande/områder.

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ikke så meget andet at sige end, stort tillykke!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin... din ShowOff...


tillykke....hvis der var en der kom til mig og sagde: "skal vi ikke lave et spamfilter????"

Havde jeg nok svaret: "Du må da være tosset....det marked er mættet af alle de store...."  (som nu også inkludere SpamFighter )

 

Jeg syntes at dit produkt & din succes beviser, at man sagtens kan bide skeer med de store, at man ikke altid behøver at vente på guldægget og at man kan få stor succes ved holde sit produkt enkelt, så alle brugere (og dermed flere) kan forstå det......

 

My 2 Cents....

 

ps. skulle hilse fra min forældre, som er meget glade for SpamFighter (det ultimative bevis på brugervenlig) på trods af at de ikke kan udtale det

Alt om både i Danmark

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
  Sådan Martin! *skulderklap*

/Jesper

 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2005 1:55:07 PM Forfatter:Martin Thorborg Jeg bliver sgu lige nødt til at prale lidt

Pressemeddelelse - København den 28. juni 2004




 

Det var så 2004 - hvordan er det gået siden

 

Hjertelgit tillykke - omtale er altid godt, men at vinde i en omfattende test - det har værdi i kr. og øre.

 

Mvh

 

Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
He he he, det gik hvist lidt stærkt
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2005 6:52:52 PM Forfatter: D-Fens

Hej Martin... din ShowOff...


tillykke....hvis der var en der kom til mig og sagde: ''skal vi ikke lave et spamfilter????''

Havde jeg nok svaret: ''Du må da være tosset....det marked er mættet af alle de store....''  (som nu også inkludere SpamFighter )


Jeg syntes at dit produkt & din succes beviser, at man sagtens kan bide skeer med de store, at man ikke altid behøver at vente på guldægget og at man kan få stor succes ved holde sit produkt enkelt, så alle brugere (og dermed flere) kan forstå det......


My 2 Cents....


ps. skulle hilse fra min forældre, som er meget glade for SpamFighter (det ultimative bevis på brugervenlig) på trods af at de ikke kan udtale det



Takker og hils dine forældre og sig tak for støtte :-))


Dbh Martin

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2005 9:11:53 PM Forfatter: Jesper Norbøll
  Sådan Martin! *skulderklap*

/Jesper



Tak, tak :-))

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)