Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil åbne butik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg har længe gået  med den tanke om at åbne en butik, som kosmetiker, altså ind for make-up negle, og hudpjeje. men jeg kender ik så meget til hvordan og hvoledes man gør. jeg kunne virkelig godt brug noget hjælp eller råd til hvordan man åbner en butik.

pengene er ikke noget problem, men det er mere med, hvordan man skal komme i gang osv....

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvor vil du gerne starte denne henne?

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil gerne åbne den i kolding

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

i kolding

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Mette

Hvis du ikke er oprettet virksomhed, så skal du første starte med at oprette dig og din virksomhed hos http://www.eogs.dk/. Inde på denne side kan du også finde en masse god information, der er nødvendigt at vide når du skal oprette dig som selvstændig erhversdrivende.

Hvis du allerede ved at din omsætning vil være over 60.000kr. ville det være en rigtig god idé også at registrere dig hos Told og SKAT, da du så er forpligtet i at opkræve moms. Gør dig også opmærksom på hvordan du vil bogfører dine transaktioner, der er hertil også regler inden for det område. Jeg vil gerne yde lidt hjælp til dig på dette område. Altså hvad du skal informaere dine kunder om. m.m. dog er det kun noget grundlæggende jeg har erfaring med.

Hvis du vil vide mere kan du bare skrive, så kan det være jeg kender svar.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)