Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gammeldags kasse contra fancy touchcomputer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino´er.Hvad gør jeg?Står foran åbning af lille detail butik, uden synderligt lager, et kasseapparat, samt én ansat - nemlig undertegnede.Jeg skal bruge et kasseapparat, der kan alt det gængse der kræves til en lille butik, og gerne at jeg kan have data for hver dag samlet direkte til pc. Derfor har jeg søgt efter diverse software programmer, jeg kan installere i min bærbare, så der bare skal købes dankortterminal, kasseskuffe m.m. udover... Men hvilket arbejder godt sammen osv?...Desuden vil jeg også gerne, at der er en support service tilknyttet, således, at skulle man komme få problemer med programmet, at man kan få hjælp af nogen der kender det, samt desuden en grundig gennemgang af selve programmet, inden man kaster sig ud håndtering af kunder.

Derfor overvejer jeg at købe et samlet sæt med touchcomputer, og alt andet indbygget og inklusiv. Dejligt overskueligt, skal ikke selv lave "samlesæt", service tilbydes, og ved daglig drift nemt kan bogføres.

Dog synes jeg priserne muligvis er lidt "over kill", i forhold til det er blot er en lille butik, kan den køre på længere sigt, er det for stor en investering.... osv osv, alle de overvejelser.Er der nogen af jer, mere garvede med "kasseapparatverdenen" der evt. kan give et godt råd? Hvad ville I gøre? Og kende I nogle gode folk, I kan henvise til?

Med venlig hilsen "den grønne nybegynder" Charlotte

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Charlotte.

Hvis du bare laver en ganske normal søgning på google. Så finder du et hav af sider. Men et sted som helt klart har tingen iorden er;  http://www.jk-kasseapparater.dk/ De har et godt og bredt udvalg i både touch og alm kasseapparater.

Mit råd ville være at du skulle købe en touch hvis det er til en tøjbutik eller lign. Ellers så har et alment apparat alt det du behøver til specielle priser eller PLU numre.

Held og Lykke her fra Smile

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)