Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Større) webshop ønskes udarbejdet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Kort og godt
En partner og jeg står overfor at skulle åbne en webshop indenfor en overskuelig tidsramme, hvorfor vi søger nogle der kan løfte opgaven for os, da ingen af os er den opgave voksen.
Vi ønsker os en webshop der læner sig meget op ad www.tailorstore.dk, hvor der i særdeleshed er shirtdesigneren der er et must for os.
Endvidere vil det være ønskværdigt såfremt det kunne bygges op i CMS system, så opdatering m.m. kunne vi selv varetage.
Send venligst en PM hvis du mener at du/I kan løse denne opgave for os.

Venligst,
Jung

Tilmeldt 9. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi kunne godt være interesseret i opgaven.

 Skriv til espen.nielsen@gmail.com, hvor vi kan indgå i en eventuel direkte dialog om pris, budget, tidsplan osv.

 - Espen
 Acinus Solutions I/S

 

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kortvarigt løsrevet mig fra at designe skjorter så jeg kan skrive et svar.

Jeg vil meget gerne komme med et bud på opgaven. Kontakt mig på rsk@glasir.dk eller 31 10 01 33.

 

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jung. Har du en e-mail - så skal vi gerne udfærdige dig et uforpligtende tilbud, i løbet af dagen...

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jung

Du må meget gerne sende en mail til på tt@device.dk, med lidt mere info, så vil jeg beregne en pris på det.

 

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 Opsætning mm. 2500kr x moms - designdelelen skal også laves eksternt - siden ca. 4500kr / webshop ca. 2500kr

Hvis du ønsker konkrete priser, og tidsplan, kontalt mig. Jeg kan døg først gå i gang om 1 måned ca. pga alle de opgaver jeg laver pt - de små priser giver meget arbejde Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Hvis opgaven er fri endnu, så vil jeg meget gerne byde på opgaven. Den vil blive sat op i systemet Ajour CMS, hvor der er mulighed for en ekstrem nem styring af en webshop, når den kører. Hvor kategoriseringen og alt andet som der er med et produkt laves automatisk. Varen ligges i en database, så klarer systemet resten omkring hvordan produktet skal ud på siden.

 Min mail er kristoffer@klj-enterprise.dk, jeg er igang med en relancering af firmaet, så siden er ekstrem forældet og er ikke tidssvarende. Referencer kan ses på www.itide.dk.

Mvh

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jung,

Det lyder som et interessant projekt med en del spændende udfordringer både tekniske og kreative. Dansk Internet Selskab (www.dkis.dk) er meget interesseret i at indgå i en dialog om projektet.

Hvis det har din interesse kan du kontakte mig på jra@dkis.dk (20 62 98 42) eller min kollega Kasper Hamann på kha@dkis.dk (41 95 33 25).

Med venlig hilsen

Jacob Rasmussen
Kreativ chef
Dansk Internet Selskab A/S 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)