Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf inkl. Fotostudie kommer til dig/din virksomhed!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Come on amino''er... 70 har været inde og kigge nu, men kun 11 har gjort sig den ulejlighed at stemme hvorvidt de synes idéen er fantastisk eller ej...

 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Husk på ikke alle har brug for fotografer og har måske derfor valgt ikke at svare.
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Nu har jeg aldrig haft brug for en fotoopgave jeg ikke kunne klare selv, så derfor ved jeg af gode grunde ikke om jeg foretrækker at tage til et fotostudie eller fotostudiet kommer til mig - men umiddelbart lyder dit koncept med at rykke hele fejemøget ud da som en god idé.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin -> Nej det er jeg udemærket klar over, men derfor er det jo muligt athave en holdning til ting alligevel

I øvrigt tillykke med omtalen i ComputerWorld, jeg ved godt det er nogle uger siden jeg læste det efterhånden... har det givet noget spin-off til Jer??
 
Rene -> Tak for feedback... Jeg har allerede fået 4 positive tilbagemeldinger, og endda 2 konkrete leads der er igang med at blive arbejdet videre på...
 
Så det, sammenholdt med resultatet af afstemningen indtil nu, giver mig en indikation af at det er et koncept jeg helt sikkert vil lægge lidt energi i...
 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du ret i, men derfor tror jeg stadig det er grunden til at folk afholder sig fra at ligge en "stemme" ind.

Ideen med et transportabelt studie er ikke ny som du selv siger, men tror bestemt det er et godt supplement til de andre grene du er på vej ud af.

Især fordi ideen er super god til nogle specifikke opgaver hvor et rigtigt studie med lidt flere opsætningsmuligheder er mere egnet.
 
Så jo super ide som supplement men ikke som selvstændig løsning.

PS. Jeps det gav rigtig god respons og det er jo altid fedt at komme i avisen så længe det er positivt. Jeg mindes du også har været i med et gammelt projekt, husker jeg korrekt?

Fortsat god påske til jer alle
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes ideen er fed og har naturligvis stemt positivt for den.
 
Jeg ser et stort markede for denne mobile enhed, firma fester, produkt billeder, evenst, bryllup, og meget meget mere for slet ikke at tale om de muligheder der ligger i erotik hvis Matt vil ind på dette område.
 
Jeg ser lige en ide:
 
En kvinde vil overraske sin kæreste, med gode erotiske billeder og ringer efter mobil foto, lige med et snuptag står hun med gode flotte fotos, af høj kvalitet og det helt uden at være taget hjemme fra.

Venligst

René Buch

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhhh.. Nu er det ikke fordi at jeg vil være lysseslukker og på tværs igen. Men har lidt svært ved at se hvad der gør det her så unikt. 

Nu har jeg jo haft en del kontakt og samarbejde med fotografer igennem min kariere, og det er har aldrig været et problem at arbejde on location. Både når det handler om styling, studie faciliteter og alt det der. Jeg har såmænd stået i et varehus og fotograferet mad i et baglokale.. Så er de fleste fotografer ikke et eller andet sted mobile..???
 
Der hvor jeg syntes det kunne være stort ville være hvis du kom i en lastbil, komplet med kok, regi ting og hele molevitten.. Specielt i forhold til butikker, detailhandelskæder osv. som har brug for en fotograf til katalog produktion der rykker ud til dem med disse muligheder, så de ikke skal sende varer frem og tilbage.. ( puha, det kan være noget af en tidsrøver ) Så kunne der spares en masse timer i registrering, transport osv.. Ja, det var bare mit input..
 
Mange hilsner:
Thomas
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej TNT

 
Jo det ville ski være cool
 
Jeg er af den opfattelse at det er den måde Matt vil gøre dette på for det vil være unikt, dog ser jeg nogen klare udfordringer i dette, en branche en indretning, det vil betyder en klækkelig investering i hver branche man vil have som kunder, yder mere vil det ofte kræve ombygning da ikke alle serier skal være ens.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas -> Jeg kan sagtens se din undring over det, men du skal se mit indlæg i forhold til at dette er et iværksætter-forum såvel som et erhvervsforum, dog hvor hovedparten er iværksættere/nystartere der ikke har flere års erfaringer med brug af f.eks. fotografer som du har det...

Derfor har denne forespørgsel sin berettigelse i forhold til de som har brugt en fotograf en enkelt gang, 2-3 gange eller slet ikke endnu, og derfor kan gøre sig en forestilling om hvorvidt de synes dette er et koncept de vil kunne finde på at gøre brug af...
 
Håber du forstår?
 
Derudover er det jo som jeg skriver ingen nyskabelse, men derimod en udvikling af min eksisterende Fotografiske forretning, som et led i en hvilken som helst anden virksomheds udvikling...
 
Jeg arbejder til daglig som Fotograf, og i 7 ud af 10 tilfælde på location...
 
 
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)