Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

varepartier

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 hej jeg har et firma som køber store vare partier samt konkursboer op spilter det i flere dele og sælger det landsdækkende,så hvis du har lyst til at beskæftige dig med handel af alverden forskelige vare så kontakt mig

Jeg er også interesseret i at købe varepartier så hvis der er nogen der ligger inde med sidste års kolektionsprøver eller varepartier med små fejl så kontakt mig endeligt.

til sidst skulle der befinde sig nogle fantastiske sælgere blandt læserne af denne blog så søger jeg freelance sælgere der kan rykke nogen vare til et nyt koncept, derfor tøv ikke med at svare hvis du har slagerfaring gennem længere tid og er typen der kan sælge alt alle steder.

 

med venlig hilsen

gårdmand bjørn 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GB,

Jeg har nogle blæk patroner som jeg ikke selv har tid til at få solgt.

De skal nok blive solgt, de bliver solgt på qxl.dk på alm. vis.

Kontakt mig via at skrive tilbage til mig via profilen.

 

Mvh

BF 

 

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 hej bf

jeg skal vide hvad det er hvor mange der er hvad de skal koste hvad er vejl udsalg hvad er indkøbs pris

hvis det hele passer sammen så min kunde kan få den bedste pris og du kan være tilfreds med salget så er det det der skal gøres

jeg hører gerne fra dig

gårdmand bjørn 

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du gør i tøj så har jeg en del parti tøj pris vil ligge omkring 25 til 40 kr pr stk. og de har en pris i butikke fra 149 til 399.-

Skriv hvis det er nået, jeg kan godt sende foto af det.

hilsen linda

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej linda

jeg prøver igen

ja jeg gør en del i tøj bla har jeg en dametøjs butik til salg lige nu jeg har altid tshrit liggende til super priser

jeg vil gerne modtage mere infomation omkring hvad du har

du kan maile til mig på jj@woodhouseshop.com

mvh

 

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej gb.

vi har lige købt 100 paller handelsvarer der er bla.

25 paller hatte/huer/tørklæder/handsker

6 paller hårpynt.

10 paller gnomer (blå trolde)

og meget meget mere jeg har også smidt en mail afsted til dig.

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gårdmand Bjørn,

Jeg kunne muligvis godt være interesseret i, at høre mere om hvilke varepartier du ligger inde med, samt hvor i landet du befinder dig. Jeg har selv en handelsvirksomhed, og er derfor er jeg hele tiden på udkig efter nogle spændende varer.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

 

Mvh. Gpost.

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig

jeg har mange forskellige partier såsom tøj kontor møbler møbler reservedele til lastbiler biler af alle typer mv

jeg vil gerne tale videre men så må du sende mig en mail på jj@brasileras.dk og her tiulkende give hvem du er

mvh

jan

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne hører hvilke varer du har??

Hvis man skal sælge dine varer, skal varerne så købes kontant, eller betales senere??

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

gårdmand bjørn:

til sidst skulle der befinde sig nogle fantastiske sælgere blandt læserne af denne blog så søger jeg freelance sælgere der kan rykke nogen vare til et nyt koncept, derfor tøv ikke med at svare hvis du har slagerfaring gennem længere tid og er typen der kan sælge alt alle steder.

med venlig hilsen

gårdmand bjørn 

Hej Bjørn

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om dine varepartier som du har til salg, send gerne vareinfo, billeder eller prisliste, så skal jeg se om der er noget som jeg kan sælge.

 

Megasalg[at]gmail.com

 

Mvh.

 

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)