Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn til pædagog i et vikarbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ejer et vikarbureau og har nu leget lidt med tanken om at ville tilbyde mine kunder uddannet pædagoger, men jeg ved intet om hvad pædagoger får i løn i et vikarbureau. Jeg har set på BUPL's overenskomst om mindstelønnen men min erfaring er at vikarbureauer sjældent giver denne løn men som regel højere. Venligst Christina
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ringe og høre bureauer som benytter sig af pædagoger ad. Det er ikke ulovligt at lege man er pædagog og tumler med tanken om at bruge lidt af sin tid i et vikarbureau, og så er det da bestemt et relevant spørgsmål, hvad man får i løn.   :)

 Jeg har selv ejet et vikarbureau, som jeg blev købt ud af her i Maj, og sidder nu i et mellemstort vikarbureau for social og sundhedssektoren, så har du andre spørgsmål mht whatever, er du velkommen til at sende mig en PM, så skal jeg gerne være så behjælpelig som muligt.

/Jacob

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du overveje at melde din virksomhed ind i Dansk Erhverv, som har de fleste vikarbureauer som medlemmer. Dansk Erhverv har overenskomsten mellem vikarbureauerne og pædagogerne som du kan få adgang til...som medlem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)