Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motionscenter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder der en herinde som brænder for sundhedsbranchen som godt kunne tænke sig at starte et motionscenter op med mig.....Hvor vi så skal på kig efter lokaler i byer hvor der ikke er motionscentre endnu.....

 
Der findes forstader hvor der ikke er nogle endnu....Jeg tror på det vil være godt..
 
Håber der er en seriøs som kunne tænke sig at vi startede noget op...Har hverken råd eller lyst til at stå med det hele selv...
 
 
Msn
 
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan gik det med dit pizzeria?
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
og din ankara restaurant?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

HØR HER I 3...

 
DET ER IKKE SAGEN.......JEG SPØRGER OM NOGET..OG HVAD DER HAR STÅET I DE ANDRE TRÅDE ER IKKE SAGEN NU..
 
PIZZARIAT BLEV SOLGT STRAKS......SÅ JEG NÅEDE DET IKKE..SVAR NOK...
 
Jeg spørger om noget herinde....SÅ skal I ikke svare forskudt......CIAO...Useriøse henvendelser skal ikke forkomme i min tråd..Og jeg er IKKE useriøse..
 
Har bare mange evener og områder...!!!
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi tror skam på at du har mange talenter, men du springer rundt imellem en dælens masse ting, så du kan ikke nå at vurdere hver eneste ide ordentligt...


Brug et par uger på at finde en god ide at arbejde videre med, samt skrive en forretningsplan, det er 100% mere seriøst end bare at springe rundt i mellem en masse projekter...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fedt du har mange ideer, det er jo kendetegnet hos de fleste iværksættere.

Men lave en brainstorm på hver ide, skrot de dårlige behold de bedste.

Udarbejd noget mere detaljeret dokumentation, undersøg forskellige priser, lav budgetter etc.
 
Tag ved lære af den gode Korntrold som er super dygtig til forarbejdning af ideer.
 
Når du så er ved at have en ide der er gennemtænkt og udarbedet kan du søge en partner eller investor.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/15/2006 5:08:05 PM Forfatter: guccilutti
Har bare mange evener og områder...!!!

 
Dat 4/15/2006 5:27:48 PM Forfatter: Martin Tygsen
Når du så er ved at have en ide der er gennemtænkt og udarbedet kan du søge en partner eller investor.

Og husk så at forklarer om alle de evner du har. Som tråden fremstår ser jeg absolut ingen grund til at starte på sådan et projekt sammen med dig. Du skal komme med en meget god grund til, at folk vil dele deres fortjeneste med dig - har du 10års erfaring i branchen? Er du en blæksprutte til al papirarbejdet? Er du en fantastisk sælger der kunne sælge sand i sahara? Eller står du bare på sidelinien mens en eventuel partner skal lave det hele?
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kære venner ro på. Jeg forstår hvor i vil hen, men det kan formuleres pænere.

Kære Guccilutti

Det virker som om du vil gå før du kan kravle. Du er under uddannelse så vidt jeg husker og det er jo et super fint tidspunkt at bliver selvstændig på. Start et lille projekt ved siden af skolen som du kan øve dig på og måske tjene lidt penge samtidig. Hvis din drøm er at starte et fitnesscenter, så var det måske en ide at starte med at importere et eller andet fitnessrelateret produkt. Så vidt jeg husker kommer du fra Tyrkiet, måske kan du finde noget lækkert træningstøj du kan tage hjem til rimelige priser og tilbyde fitnesscentre ? Eller du kunne tage en træner uddannelse og starte med at arbejde i et center for at lære tingene inde fra?
Jeg tror du mangler en stor portion tålmodighed og jeg er bange for at du kan spilde dit halve liv med at lede efter den lette måde at starte i toppen på. Du kan lige så godt fra starten af indse at du kommer til at knokle tingene op fra bunden af og at det vil tage dig 5-10 år før du får succes, sådan er det bare.
Hvis du ikke har tålmodighed til det, så er det spørgsmålet om du skal være iværksætter. Der er jo også mange andre spændende ting man kan lave.

Så hvis dit langsigtede mål er at score kassen og få en masse succes, så læg en plan og del den op i små bidder. Det kunne være: Starte med at blive fitnesstræner, det tager vel 2-3 år. Samtidig knokler du løs med at køre taxa etc eller endnu bedre, du bliver ansat i et center som medhjælper etc. Når du er færdig med det, så tager du 1-2 år i et center som træner, mens du suger så meget viden til dig som muligt. Efter det har du sparet 200.000 - 300.000 kr. sammen og en helvedes masse erfaring. Så går du ind på Amino igen og siger. Jeg har en del penge, en masser brancheerfaring og en røvfuld gåpåmod, er der nogen der vil starte et fitnesscenter op sammen med mig og lige pludselige vil du se at mulighederne åbner sig op for dig.

Jeg håber du tager mit råd i en god ånd og ikke RÅBER af mig. Lær at bruge dit iltre temperament i en positiv retning, så skal det sgu nok gå dig godt.

De aller bedste hilsner

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin ....RESPEKT for dig

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)