Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udvikling af portal

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Mikkel Mikjær Christensen:
Det er sjovt ... hvorfra kender du mine definitioner for den slags? (og nej det har jeg ikke sagt noget om her i tråden)

Som du skrev først i tråden: En udvikler forventes at kunne så godt som alle sprog mens en programmør forventes at arbejde i en eller to specifikke teknologier - du har ret - det er ikke din definition, men ihvertfald dine forventninger ;-)

Mikkel Mikjær Christensen:

Regin Jæger Madsen:

Dernæst ved du jo faktisk ikke om der ER nogle krav til sproget!

Jo da ... det står i tråden. 

Hvor? Senere i tråden skriver netrom at det er i startfasen, men ikke at der ikke er taget beslutning om noget. Det er dog efter du påtalte en programmør for at tillade sig at spørge efter sproget.

At vi så er ret enige om hvad der kommer hvornår, religion osv. er noget andet.

Men lad os stoppe den her, selvom jeg er ikke mener det er en udviklings-process diskusion.

 

 

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan sikkert hjælpe dig frem da jeg både har "programmører og udvikler" ansatte :-) dog kan vi "kun" 3 sprog...dem kan vi til gengælde meget godt.

Mit navn er Peter Skouhus jeg driver en software virksomhed i Filippinerne. Vi laver software / web udvikling projekter, store som små og vil sikkert være istand til at løse dit projekt.

Vi har 10 års erfaring som outsoucing virksomhed og kan fremvise en række gode referencer ( http://www.1902software.dk/site/309/referencer.aspx).

Men før vi nu lover månen ned fra himlen så vil jeg gerne have en snak med dig om dette. Jeg kan kontaktes på peter.skouhus@1902software.com eller telefon Normal 0 false false false EN-PH X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} 36987190.

 

Med venlig hilsen,

Peter Skouhus

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)