Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån/samarbejdspartner søges Lolland Falster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boet på Lolland Falster i knap 6 mdr, og det der slår mig meget hernede er hvor fantastisk billige alle huse er!

Jeg ser mange muligheder i at istandsætte ældre huse eller bygge nye.
 
Specielt når jeg tænker på at broen til Tyskland meget snart kommer, så er jeg ret sikker på at Lolland Falster får huspriser som København har i øjeblikket.
 
Og udover det har mange Københavnere efterhånden ikke så meget imod at pendle 1 time for at spare flere millioner på et hus
 
Derfor kunne jeg godt tænke mig en investor eller en samarbejdspartner med håndværksmæssig baggrund til at bygge og sætte huse istand!
 
Jeg er åben for gode ideer og muligheder for samarbejder!
 
 
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nickolei

Var du så heldig at du så de lokale nyheder på TV 2 her den anden dag netop omkring Femerbælt forbindelsen?
 
Hvis du ikke har set den så kig på deres webside der ligger TV 2 regionale udsendelser i et helt år. Men vil da lige sige at vi i Danmark er langt med planlægningen, men tyskerne har det kun lige med i deres regeringsgrundlag og har ikke haft det oppe til debat i deres "folketing".
 
Jeg har selv tænkt samme ide, og fundet mange mulige ejendomme til dette formål, men holder igen indtil der ligger en underskrevet aftale om at bygge den bro / tunnel. Går det som vi i DK vil det så er den færdig til brug i år 2015, så jeg vil vente mindst til år 2010 med at opkøbe noget somhelst.

Venligst

René Buch

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Ja jeg så udsendelsen i tv, og at tyskerne i var interesseret pt.
 
Men det kan hurtigt ændre sig hvis der kommer ny regering eller andet!
 
Kan ikke vente til de har besluttet sig, for så er der 100 andre der også begynder på det samme.
 
Lolland Falster er meget porpulært hos Københavnerne, de kan købe hus og få råd til flere rejser og en ekstra bil hvis de flytter herned.
 
Altså i forhold til priserne når man bare kommer mod Næstved og så derind af
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan kun ønske dig held og lykke med det projekt. Ja jeg kan godt se det fornuftige i at handle NU. Ved lige hvordan du ser på dette, mere vil jeg ikke afslører. Dog mener jeg ikke tiden er moden til dette endnu.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)