Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav alt, bare ikke en webshop

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

> Du får her det bedste råd, du nogensinde vil få: Find på noget andet!

Næhh, det er nok det dårligste råd jeg nogensinde har set på Amino. Det matcher ,meget godt "gode råd" som: Du skal ikke tro, at du er noget. Du skal ikke tro, at du dur til noget ... osv. Den slags "gode råd" kender vi godt, og de er ikke en skid værd :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Næhh, det er nok det dårligste råd jeg nogensinde har set på Amino. Det matcher ,meget godt "gode råd" som: Du skal ikke tro, at du er noget. Du skal ikke tro, at du dur til noget ... osv. Den slags "gode råd" kender vi godt, og de er ikke en skid værd :)

 

Den som intet vover - intet vinder

/Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu altså noget om snakken.

Der er godt nok mange der for tiden tror de lige kan banke en webshop op for 5000 kr og så er de millionærer når der er gået et år.

Lykkeligt glemt er udgifterne til markedsføring og drift over tid og der fokuseres ensidet på hvor billigt man kan komme i gang uantastet at de hjørner man skærer i opstarten måske i virkligheden bliver de første søm i ligkisten for projektet.

Så et godt råd kunne vel være at folk tænker lidt over tingene og er lidt mere realistiske (f.eks. når de åbner børnetøjs webshop nr. 17117 og tror det er en kasse success uden at have et markedsføringsbudget).

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Du får her det bedste råd, du nogensinde vil få: Find på noget andet!

Næhh, det er nok det dårligste råd jeg nogensinde har set på Amino. Det matcher ,meget godt "gode råd" som: Du skal ikke tro, at du er noget. Du skal ikke tro, at du dur til noget ... osv. Den slags "gode råd" kender vi godt, og de er ikke en skid værd :)

 

Godt sagt - thumbs up!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det handler vel i bund og grund om at være kreativ og turde.

Der er lavet store succer på nettet, for små budgetter!

 

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg din drøm og lad være med at gøre som alle andre, med mindre du kan gøre det anderledes eller bedre.

Finn

 

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshops kan sagtens fungere og samtidig give en meget fornuftig indkomst.

MEN DET KRÆVER BENARBEJDE !

Jeg kender flere som sælger alt fra sexlegetøj til computere over nettet og de lever skam af det !

Jeg er selv igang med min webshop www.puresolution.dk hvor vi bl.a. sælger smarte udendørs askebægre, affaldsbeholdere, mv. til virksomheder. Dog er det ikke baseret på 100% netsalg da vi også er ude i marken rent fysisk. www.puresolution.dk er ment som en service så kunden kan bestille uden at gribe telefonen eller få besøg af os.  

Et par gode råd:

Undersøg markedet for dine produkter,

Lad være at kaste dig over en webshop bare fordi det kunne være "fedt" at sælge f.eks. designertøj.

Gør nogle små ting dine konkurrenter ikke gør,

Få nogle gode leverandøraftaler og undgå måske så vidt muligt at købe en hel container varer fra Kina som noget af det første.

Vælg en brugervenlig webshop og medmindre du er sindsyg skarp til IT så få en prof til at hjælpe dig.

Læs Thorborgs E-Pusher

Så skulle jeg mene grundlaget for succes er der (ret mig endelig hvis jeg er helt gal på den Wink )

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

> ret mig endelig hvis jeg er helt gal på den

Ja'men du er da helt gal på den! Hørte du ikke lige at manden sagde, man ikke kunne tjene penge på nettet? Alle dem der påstår de gør det lyver, og iøvrigt har jeg hørt at det der indernet-noget snart lukker igen - det er Al Gore og Pia K blevet enige om :)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Mikkel deMib Svendsen:

Ja'men du er da helt gal på den! Hørte du ikke lige at manden sagde, man ikke kunne tjene penge på nettet? Alle dem der påstår de gør det lyver, og iøvrigt har jeg hørt at det der indernet-noget snart lukker igen - det er Al Gore og Pia K blevet enige om :)

Ja man siger jo godt nok at indernettet er en døgnflue, så de penge jeg har smidt i min webshop er sgu nok gået tabt indenfor kort tid, shit også Stick out tongue 
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ikke tosset og have en snert af realisme og omtanke i de projekter man begiver sig ind i.

Folk der siger man bare skal hoppe ud i det uden at tænke over tingene skal man passe på med at rådfører sig hos.

Der er jo ualmindeligt meget mere sjov i at få en success end en gæld på 1 million ud af et webshop projekt.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)