Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav alt, bare ikke en webshop

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Stjernholm:

 

 

Mikkel deMib Svendsen:

Ja'men du er da helt gal på den! Hørte du ikke lige at manden sagde, man ikke kunne tjene penge på nettet? Alle dem der påstår de gør det lyver, og iøvrigt har jeg hørt at det der indernet-noget snart lukker igen - det er Al Gore og Pia K blevet enige om :)

Ja man siger jo godt nok at indernettet er en døgnflue, så de penge jeg har smidt i min webshop er sgu nok gået tabt indenfor kort tid, shit også Stick out tongue 
 

Argh crap. Hvad skal vi så finde på?
Er der en tidshorisont på lukningen? 3 uger eller taler vi måneder?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Stjernholm:

 

 

Mikkel deMib Svendsen:

Ja'men du er da helt gal på den! Hørte du ikke lige at manden sagde, man ikke kunne tjene penge på nettet? Alle dem der påstår de gør det lyver, og iøvrigt har jeg hørt at det der indernet-noget snart lukker igen - det er Al Gore og Pia K blevet enige om :)

Ja man siger jo godt nok at indernettet er en døgnflue, så de penge jeg har smidt i min webshop er sgu nok gået tabt indenfor kort tid, shit også Stick out tongue 
 

Argh crap. Hvad skal vi så finde på?
Er der en tidshorisont på lukningen? 3 uger eller taler vi måneder?

 

Når de nu engang lukker mailsystemet ned så har jeg en god kontakt til en som avler brevduer. Sig endelig til, jeg skal selv have et par stykker :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

> Når de nu engang lukker mailsystemet ned så har jeg en god kontakt til en som avler brevduer

Der kan godt blive rift om dem - selv Google har allerede lagt beslag på et meget stort antal, for at kunne vedligeholde deres søgemaskine og den patenterede PigeonRank :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Den her virkede bedre før i tiden, hvor popup blokkere ikke var standard, men prøv den i internet explorer hvor du tillader popup fra siden:

www.TurnOffTheInternet.com

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
Den her virkede bedre før i tiden, hvor popup blokkere ikke var standard, men prøv den i internet explorer hvor du tillader popup fra siden:

www.TurnOffTheInternet.com

Jeg skulle til at vise den. Min farfar ringede febrilsk til min far engang, hvor han havde trykket på knappen. Dengang fyldte den også skærmen 100% ud i sort, og så bare teksten derpå.

---

Når det er sagt så har jeg set en flok kammerater ryge på røven med 1000 dildoer på lager i forskellige farver - netop fordi det var standard osCommerce, og ikke gennemtænkt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

> ryge på røven med 1000 dildoer

Av! Det lyder somom det godt kunne gøre rigtig nas :)

Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Av! Det lyder somom det godt kunne gøre rigtig nas :)

 

Hov, den var vist ikke lige gennemtænkt ;)

Deres problem var faktisk dejligt simpelt at gennemskue: Køber et vareparti farvede jelly-sataner. Sælger dem med 20 kroner avance, og spare på alt hvad der hedder betalingsløsninger. Det lyder som lette 24.000 kroner - men du får sq ingen til at sætte 100 kroner ind på en konto for en jellysatan, hvor der står "1000 på lager" og som ikke har kontaktinformation.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> ryge på røven med 1000 dildoer

Av! Det lyder somom det godt kunne gøre rigtig nas :)

 

Big Smile Big Smile Big Smile
Sad med samme tanke...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der nok er det generelle problem er at det hele ser så legende let ud. Der er jo ingen ruder der skal pudses, fortov der skal fejes eller vare der skal fyldes op. Problemet er bar at disse opgaver bare hedder noget andet når man sknakker e-handel. Vi sidder i øjeblikket og ligger sidste hånd på en enorm stor webshop. Det har taget over et halvt år bare i forberedelse. Men vis man skal tro det berømte ordsprog: Hvad der kommer let - går let - så er mange e-købmænd dødsdømt på forhånd. Men det er som regel deres egen skyld. Vi har f.eks. gjort stor brug af vores forretningsplan. Og indtil videre er vores budget "kun" ramt 1,5 % ved siden af de reelle udgifter. Så med grundig forberedelse og en ny ide kan man komme langt.

 /Thomas  

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas A:

Og indtil videre er vores budget "kun" ramt 1,5 % ved siden af de reelle udgifter. Så med grundig forberedelse og en ny ide kan man komme langt.

 /Thomas  

Det interessante bliver jeres indtægter og udgifter til markedsføring, for det er her jeg oftest oplever at kæden hopper af.

Men held og lykke med det - rammer I kun 10 % ved siden af på disse afgørende tal, så vil jeg tage hatten af og sige, at det er fantastisk flot gået.

Så du må skrive tilbage og fortælle, hvordan det går, når I er kommet i gang ;-)

Mvh,
Christian

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)